Trouwfoto’s! (deel 1)

Bruiloft-Johan-en-Linda--6

Hè hè, daar zijn ze dan ein-de-lijk! De trouwfoto’s van onze bruiloft!
Op 25 juli zijn Johan en ik getrouwd en het was een hele mooie, fijne en gezellige dag met (bijna) alle mensen die ons lief zijn 🙂 Vandaag laat ik jullie een aantal van de foto’s zien die gemaakt zijn op deze prachtige dag! Het zijn alleen foto’s waar Johan en ik opstaan, omdat niet iedereen het leuk vind om zomaar op het wereldwijde web terecht te komen! Mijn blog wordt bezocht door allerlei mensen overal vandaan en dat vind ik heel erg tof (dankjewel!), maar ik kies daar natuurlijk voor en andere mensen niet. Vandaar, alleen foto’s van Johan en mij! Vandaag het eerste deel, binnenkort komen er nog wat andere foto’s online in deel 2!

Bruiloft-Johan-en-Linda--9

Bruiloft-Johan-en-Linda--7

Bruiloft-Johan-en-Linda--12

Bruiloft Johan en Linda -8

Bruiloft-Johan-en-Linda--15

Bruiloft-Johan-en-Linda--19

Bruiloft-Johan-en-Linda--21

Bruiloft-Johan-en-Linda--26

Bruiloft-Johan-en-Linda--28

Welke foto vindt jij het mooist? Ik kan niet kiezen, haha! 😀 (goed teken, toch?)

10 gedachtes over “Trouwfoto’s! (deel 1)

    1. Dankjewel! Die foto staat ook in een lijstje bij ons in de huiskamer, hier dus ook een favoriet!
      Nee, een oud-klasgenoot van mij heeft de foto’s gemaakt. Hij is wel bezig met fotografie en doet wel vaker bruiloften, maar hij studeert nog (kunstgeschiedenis) en het is dus nu nog een hobby. (www.mennohendriks.nl))

Geef een reactie

