Lichtpuntjes september #2.

Vandaag – een dagje later dan gepland – is het tijd voor mijn tweede lijstje met lichtpuntjes! Lisanne heeft september opnieuw, net als vorig jaar, gekroond tot lichtpuntjesmaand, waarbij ze iedere week een aantal (grote en kleine) lichtpuntjes op een rijtje zet. Ik word er blij van en daarom doe ik mee! 🙂 Vandaag heb ik weer een lijstje met een aantal dingen waar ik blij van werd afgelopen week!

Bruiloft Johan en Linda -8

  • Trouwfoto’s laten zien aan de mensen om ons heen (ik had beloofd erover te bloggen en dat heb ik nog steeds niet gedaan, oeps… Ze komen snel, beloofd! – dit zijn dan alleen foto’s van Johan en mij, omdat niet iedereen het leuk vind om zomaar op (een openbaar stukje) internet te komen 😉 )
  • Nagenieten van onze huwelijksreis door een artikel te maken over mijn favoriete vakantiefoto’s
  • Aan de slag gaan voor het Rien Poortvliet Museum waar ik sinds kort (vrijwillige) conservator ben
  • Alle vacatures die naar me doorgestuurd worden en de mensen die meedenken en leuke berichtjes sturen, lief! 🙂
  • Het heerlijke weer!
  • ’s Ochtends Johan naar zijn werk brengen en hem ’s middags/’s avonds weer ophalen, zodat ik overdag de auto heb
  • In één middag alle agenda’s van de postcode loterij al bezorgen, zodat ik me daar de rest van de week niet meer druk over hoef te maken!
  • De jaar- en streekmarkt van afgelopen weekend (in Oud-Beijerland). Het was heerlijk weer, er waren allerlei leuke kraampjes, het was heel gezellig druk overal én het was ook nog eens open monumentendag, waardoor we gratis het streekmuseum (Heinenoord) bezochten en de kerktoren van de dorpskerk in Oud-Beijerland konden beklimmen!
  • Een sollicitatiegesprek hebben vandaag! (spannend!)
  • Afspreken met vriendinnen!
  • Nadat ik Johan heb weggebracht, lekker nog even mijn bed weer induiken en véél fitter wakker worden dan eerst
  • Uitgebreid blogs lezen omdat ik daar tijd voor heb
  • Kleuren, kleuren, kleuren!

DSCN0202

  • Het vooruitzicht op een weekje vakantie over een maand-en-een-beetje
  • Mijn baantje bij Sandd

Weer een hoop lichtpuntjes! Wat was/waren jouw lichtpuntje(s) afgelopen week?

 

2 gedachtes over “Lichtpuntjes september #2.

Geef een reactie

