Wat woon ik toch in een mooi dorp.

Ik laat vandaag de beelden spreken. Ik ging pas door Mijnsheerenland fietsen want het was lekker weer en je moet toch wat met je vrije tijd doen en ik maakte dus wat foto’s. Ik vind ons dorpje toch wel heel mooi ๐Ÿ™‚

DSCN0189

DSCN0191

DSCN0192

DSCN0193
Ook nog steeds erg blij met mijn mooie (verjaardagscadeautje) fiets! ๐Ÿ™‚

DSCN0194

DSCN0195

DSCN0196

DSCN0197

DSCN0198

DSCN0199

Ik hou van Mijnsheerenland! Je bent zo bij het water en als dan het zonnetje schijnt is het zรณ mooi… ๐Ÿ™‚

9 gedachtes over “Wat woon ik toch in een mooi dorp.

Geef een reactie

