Klets klets klets.

Tijd om even te kletsen! Vorige week was ik weg, zoals jullie misschien wel gemerkt hebben. Ik heb namelijk helemaal niet gereageerd op jullie reacties op mijn artikelen – hoewel ik het heel erg leuk vind om reacties te krijgen! Het is er even niet meer van gekomen en nu is het voor sommige artikelen te laat om te reageren vind ik. Ik wil jullie bij deze toch even bedanken voor al jullie lieve en leuke reacties, daar word ik blij van! 🙂

SAM_5841
Binnenkort dus nog zo’n diploma erbij, maar dan master!

Ik wilde vandaag gewoon dus eventjes kletsen over allerlei random dingetjes. Ik heb namelijk een hoop leuke dingen gedaan – en ook wat minder leuke dingen – en ik vind het leuk om daar eens iets over te vertellen! Zoals jullie weten ben ik een paar weken geleden afgestudeerd, maar alles stond nog niet goed ingevoerd. Nu gelukkig wel en dat betekent dat ik ‘mee ben gegaan’ in de examenronde van 21 juli (gisteren dus) en dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat 31 juli mijn afstudeerdatum wordt! Hoera! Ik ben echt heel erg blij daarmee natuurlijk! Daarna natuurlijk zoeken naar een baan, dus je mag je ogen openhouden voor de regio Rotterdam (en daarboven, bijvoorbeeld Den Haag o.i.d. en eronder, bijvoorbeeld Breda/Dordrecht o.i.d.)! Alles is eigenlijk wel welkom, al is het maar tijdelijk! 😉

Daarnaast ben ik vorige week weer naar camping de Kriemelberg in Ermelo geweest voor een weekje met het Baken, evangelisatie- en recreatiewerk! We hadden fantastisch weer, een nog fantastischer team met 8 toppers (allemaal meiden en oh, wat was het gezellig!) en hoewel er niet heel veel mensen op de camping waren, was het heel erg leuk, de sfeer was super en er waren steeds genoeg mensen om alle activiteiten door te kunnen laten gaan. Ik heb genoten! De komende tijd wil ik een aantal artikelen schrijven aan de hand van mijn belevenissen op de camping. Waarschijnlijk plaats ik dan één of twee foto’s en vertel ik daar kort iets bij wat we op de camping hebben gedaan/beleefd! 🙂

SAM_7835
Voorproefje: campingdans doen! 

De komende tijd komt er waarschijnlijk niet iedere dag een artikel online, want volgende week gaan Johan en ik op huwelijksreis! Vrijdag gaan we namelijk trouwen! Spannend! Vrijwel alles is inmiddels geregeld en ik heb er nu vooral heel veel zin in! (hoewel de zenuwen ook wel een beetje beginnen te komen, hihi) Ik heb ook erg veel zin in onze vakantie, daar zijn we allebei echt wel aan toe, even er lekker tussenuit! 🙂 Na de vakantie dus veel verhalen over onze reis naar Frankrijk! Ik heb voor afgelopen week wel flink vooruit geschreven om iedere dag een artikel online te kunnen plaatsen toen ik weg was, maar het was wel erg hectisch om dit allemaal te doen en bovendien ga ik het nu niet meer redden om zoveel te gaan schrijven. Als ik terug ben dus extra veel artikelen (hoop ik, hihi)!

SDC10725
Ondertrouw!

Dan nog iets: mijn autootje is gisteren helaas niet door de APK gekomen en dus is ‘ie vandaag opgehaald door een autosloop-bedrijfje. Jammer hoor! Ik heb er wel 3 jaar mee gereden terwijl ze zeiden toen ik ‘m kocht dat het waarschijnlijk maar één of hoogstens anderhalf jaar zou worden, dus ik ben dik tevreden. Momenteel heb ik geen geld voor een andere auto (donaties zijn welkom, hahaha), maar dat komt ook allemaal wel weer goed denk ik zo. Er zijn ergere dingen natuurlijk! (zoals de vliegramp, ook ik leef mee met alle betrokkenen en nabestaanden!) Dan is zo’n kapotte auto ineens iets heel kleins, hè. (maar toch jammer)

SAM_7779

Gisteren zijn Johan en ik trouwens even wezen winkelen, hij heeft een toffe nieuwe blouse gekocht (met korte mouwen, had ‘ie flink tekort aan!) en ik een nieuw shirtje (want hé, die heb je nooit genoeg). Blij mee! Daarna gingen we naar de film The Fault in Our Stars en ja, het was huilen, maar oh, wat was de film mooi! Ik vind vaak boeken beter, (en las ook eerst het boek hiervan na alle goede reviews, lees de mijne hier) maar deze film kwam heel erg in de buurt van het boek en dat vond ik heel tof. Aanrader! 🙂

OR_The-Fault-in-Our-Stars-2014-movie-Wallpaper-1280x800-1000x625
Bron

Oh, en dan als laatste nog even dit: pas is op de (leuke!) blog van Marieke een interview met mij online gekomen over de bruiloft, mijn afstuderen en mijn komende vakantie! Wil je dit leuke stukje lezen (ik vind het echt tof geworden namelijk), klik dan even hier! 🙂

Ik hoop dat je het leuk vond om dit über-random stukje even te lezen. Ik hou er wel van om af en toe even lekker te kletsen en jullie te updaten over hoe het met me gaat. Nu ga ik weer genieten van het lekkere weer, hihi. 🙂 Hoe gaat het met jou?

Geef een reactie

