30 dagen blog-challenge | dag 2.

Tijd voor dag 2 van de blog-challenge die ik doe! De opdracht van deze dag is waar zie jij jezelf over vijf jaar? Hoewel ik dit best lastig vind, vind ik het ook wel een leuke uitdaging om hier iets over te schrijven!

SAM_7555

Over vijf jaar hoop ik dat ik een leuke, afwisselende en uitdagende baan heb. Ik ga binnenkort trouwen, dus ik hoop dan natuurlijk nog steeds getrouwd te zijn met Johan. Hopelijk hebben we dan ook één of twee kindjes, dat zou ik echt gaaf vinden! (ook eng, trouwens, maar wel ‘leuk eng’ als je snapt wat ik bedoel) Ik hoop dat we dan in een iets groter huis wonen met een (klein) tuintje en een konijntje als huisdier. Ik hoop parttime voor de klas te staan of een andere leuke baan te hebben die te maken heeft met mijn passie en vakgebied geschiedenis (liefst iets met middeleeuwen of renaissance of religie), en parttime hoop ik columns of artikelen te schrijven voor een krant of een tijdschrift als de Quest (eventueel historie) of de Historia of iets dergelijks.

Mijn blog bestaat dan nog steeds, maar ziet er dan hopelijk professioneler uit. De onderwerpen waar ik over schrijf zullen nog steeds voornamelijk persoonlijk zijn. In mijn vrije tijd lees ik veel (boeken, blogs, tijdschriften), blog ik veel, breng ik nog steeds veel tijd door met mijn lieve vrienden, vriendinnen en familie, en hoop ik ook één of twee keer per jaar lekker op vakantie te kunnen met Johan (en eventueel ook met kinderen). Ik hoop trouwens ook dat ik dan nog steeds een rol speel in het evangelisatie- en recreatiewerk. Voor teamlid ben ik dan eigenlijk iets te oud vind ik, maar misschien is het mentoraat ook wel iets voor mij. Dat lijkt me wel gaaf om te doen. Het werk moet immers voortgezet worden en ik wil daar graag een steentje aan bijdragen! 

Daarnaast wil ik dan ook nog actief bezig zijn in de kerk. Ik vind het fijn om actief lid te zijn van een gemeente en niet alleen maar op zondag naar de kerk te gaan, maar ook deel te zijn van de gemeente door bijvoorbeeld nog steeds naar een Bijbelstudie-groep te gaan en misschien ook nog een of meerdere andere taken in de kerk op me te nemen.

Ja, zo’n leven lijkt me wel wat over vijf jaar – nu trouwens ook al wel hoor, behalve die twee kinderen dan, hihi. Hoe zie jij jezelf over vijf jaar?

Geef een reactie

