Persoonlijk | 20 random feitjes over mij.

Je zou denken dat jullie inmiddels al heel veel over mij weten. Toch wil ik nog 20 random feitjes over mij met jullie delen, gewoon omdat ik dat leuk vind! Ik hoop dat jullie deze dingen nog níet van mij wisten!

P1080067

  1. Ik heb een aantal ‘klassiekers’ op filmgebied, zoals King Kong en The Lord of the Rings (alle films) nog nooit gezien (en het interesseert me ook niet, haha)
  2. Ik vind het stiekem best leuk om het huis op te ruimen, dat voelt in mijn hoofd ook opgeruimd
  3. Fietsen en wandelen vind ik nu veel leuker dan vroeger! Wandelen doe ik ook veel meer, vooral met Johan
  4. Vroeger ging ik bijna nooit naar de dierentuin. Sinds ik Johan ken ga ik heel vaak naar de dierentuin!
  5. Post bezorgen of in de trein zitten zonder muziek vind ik vreselijk
  6. Ik vind het fantastisch om mensen te kijken, het liefst met mooi weer op een terrasje met een koud drankje
  7. Ik heb geen zin meer om te studeren haha, terwijl ik eigenlijk wel het onderwijs in wil. Daarom vind ik het stiekem best fijn dat ik bijna afgestudeerd ben én dat ik geen geld heb om verder te studeren momenteel, zodat ik een aantal jaren kan gaan werken. Ik vind het heel spannend, maar vooral ook heel leuk!
  8. Hoewel ik het vaak doodeng vind, ga ik vrijwel altijd uitdagingen aan met mezelf
  9. Ik heb hoogtevrees, maar alleen als dingen langzaam gaan of stilstaan, zoals op een hoge toren (hoewel ik wel de Eiffeltoren en de Domtoren heb beklommen – zie het vorige feitje) staan of het klimmen naar de top of het reuzenrad. Achtbanen daarentegen vind ik heel erg tof, maar het stuk wat je vaak aan het begin omhoog moet… Brr!
  10. Stiekem wil ik heel graag een keer skydiven uit een vliegtuig of in Walibi (ik ben al een keer indoor geweest in Roosendaal en dat vond ik waanzinnig tof) maar ik durf niet
  11. Ik heb nooit op kamers gewoond, maar altijd thuis, totdat ik ging samenwonen met Johan
  12. Lijstjes maken vind ik heel erg leuk (verrassing!)
  13. Ik heb een hoop boekjes waar ik dingen in opschrijf, maar vaak stop ik er na een tijdje weer mee. Het ‘klein geluk boekje’ van Flow vul ik echter nog steeds trouw in, hoewel er soms een aantal dagen tussen zit en ik weer even in mijn geheugen moet graven waar ik dankbaar voor was die week/dag. Dit geldt ook voor het Q&A a day-boekje, dat vul ik ook nog steeds trouw in (vanaf mijn verjaardag).
  14. Film kijken vind ik erg leuk, maar ik maak er veel te weinig tijd voor
  15. Onderstaand liedje van George Ezra word ik superblij van! Zijn stem past trouwens niet bij zijn uiterlijk vind ik.http://www.youtube.com/watch?v=VHrLPs3_1Fs
  16. Ik geniet heel erg van kleine dingen, voornamelijk sinds ik regelmatig dankbaarheidslijstjes maak! Dit leert me steeds beter kijken naar de kleine dingen in het leven waar ik blij van word, zoals het zonnetje dat schijnt, een goed gesprek met iemand of een gezellig kletspraatje over niets, een knuffel, een ijsje, of noem maar op!
  17. Fotografie vind ik heel interessant en ik zou wel eens een cursus of workshop willen doen (als ik genoeg centjes heb)
  18. Ik vind het ongelooflijk leuk (maar wel vermoeiend) om alles voor de bruiloft te regelen!
  19. Ik gebruik vrijwel nooit make-up. Ik hou er niet van, ik wrijf bijvoorbeeld vaak in mijn ogen en met mascara op kan dat niet (want: panda-ogen) en ik voel me er gewoon niet prettig bij.
  20. Samenwonen met Johan vind ik nog steeds heel erg fijn, maar ik vind het nóg leuker dat we bijna gaan trouwen! ❤

10353714_728704557170687_5183485297747970091_n

Vertel eens een random feitje over jou!

 

10 gedachtes over “Persoonlijk | 20 random feitjes over mij.

  1. Wat een leuke feitjes zeg! En George Ezra zijn stem vind ik ook niet bij z’n uiterlijk passen. Ik kijk eigenlijk nooit clips van liedjes dus was wel verrast een blanke man te zien ;-). Ik heb ook last van hoogtevrees maar vind het uitzicht op zo’n toren wel gaaf!

    1. Dankje! 🙂 Ik was nieuwsgierig hoe hij eruit zag dus ging ik kijken (doe ik meestal ook niet inderdaad, luister meestal gewoon radio) en ik dacht ‘huh? jij had een neger moeten zijn met zo’n stem!’ haha!

  2. Feitje: ik word panisch als er een wesp of bij te dichtbij komt… Ik ben er niet allergisch voor, maar ik vind ze echt helemaal niks.
    Feitje 2: ik word gek van duiven, vooral in de stad. Ze lopen altijd in de weg en als ze wegvliegen, dan is het tegen je hoofd aan (is mij al 6x gebeurd)

    1. Duiven zijn echt irritant ja, ze zijn altijd zo… veel-te-tam en aan mensen gewend dat ze heel brutaal gaan doen :’) Ik heb ze serieus nog nooit tegen mijn hoofd aangehad haha, maar dat lijkt me zo vervelend!

Geef een reactie

