Fotografie | Random.

Ik had nog een paar leuke, grappige én mooie foto’s op mijn laptop staan die Johan een tijdje geleden – en pasgeleden – heeft gemaakt. Vandaag laat ik die aan jullie zien!

P1070849

P1070853
Bellen blazen op het balkon

P1070843
Duiven op het balkon. Ze worden steeds tammer, tof!

P1070858
Johan en ik gingen pas een wandeling maken en dit zagen we onderweg

P1070860
Ik zie er niet zo uit, maar ik vond de paardjes echt wel leuk 🙂
Zelfde wandeling als van de vlinder-foto!

P1070861
Lief paardje.

P1070863

P1080058
Ik heb mijn ogen dicht, faal. Maar het was wel gezellig! 🙂
Samen met lief schoonzusje Colinda! (what’s in a name…)

P1080064
Met mijn ‘nieuwe’ broek (gekregen van mijn mama, blij mee).
Ik sta nogal in een rare pose, overigens.

P1080067
DUOSELFIE! (wat een stom woord, maar ik wilde het een keer gebruiken, gewoon omdat het kan) (en hij is niet eens met een smartphone gemaakt, is het dan wel een #duoselfie?) (# – ook zoiets sufs) (wel een leuke foto vind ik) (teveel haakjes) ❤

Foto’s maken is zo leuk! Ik heb hiervan zelf alleen de laatste foto gemaakt trouwens, de rest heeft Johan gemaakt, haha! 🙂

Een gedachte over “Fotografie | Random.

Geef een reactie

