Dankbaarheidslijstje | week 23.

Er is alweer een week voorbij, de eerste week van juni! Deze week werkte ik heel veel thuis – en heb ik ook daadwerkelijk véél gewerkt! – en dus beleefde ik niet zoveel (vind ik). Het lijstje is dus niet zo lang, maar dat mag de pret niet drukken, want er waren genoeg dingen waar ik blij mee was! Lees je mee?

P1070890

  • Ik ging naar de kinderboerderij en at een ijsje op een steiger aan de Binnenmaas toen het afgelopen maandag erg lekker weer was. Dat was genieten! Ik fietste ook eindelijk weer een stukje en dat was fijn!
  • Ik werkte, zoals gezegd, heel veel thuis en bereikte ook veel: het project (de eerste versie) is klaar en de eerste versie van mijn paper is ook ingeleverd. Spannend, maar voor nu wel fijn want nu kan ik even uitrusten en verder werken aan het dagboek-onderzoek, want dat is er een beetje (lees: heel erg) bij ingeschoten afgelopen twee weken. Gelukkig heb ik nog even!
  • Ik genoot van het zonnetje – als het scheen – op het balkon.
  • Johan en ik boekten een bed & breakfast voor onze huwelijksnacht (vreselijk woord), de auto is geregeld, het bruidsboeket wordt heel mooi (hoop ik) en de trouwkaarten zijn onderweg! Ook regelde ik etiketjes en een ‘gastenboek’ – dit zien jullie na 25 juli wel langskomen, is nog even een verrassing! Allemaal leuke dingetjes, het komt steeds dichterbij! As we speak (nou ja, als dit online komt dan) moeten we nog 48 nachtjes slapen, spannend! (en heel erg leuk natuurlijk!)
  • We zijn, als jullie dit lezen, in Hierden. We hebben vrijdagavond en vandaag geholpen (zijn aan het helpen misschien nog wel als je dit leest, haha) op de rommelmarkt bij de kerk van mijn ouders. Leuk! Ook gaan we ’s middags kijken voor eventuele versieringen voor in/om de kerk als we gaan trouwen.
  • Het is Pinksteren! Dat betekent dat we als christenen vieren dat de Heilige Geest is uitgestort (volgens mij is Pinksteren het onbekendste christelijke feest, dus ik dacht ik leg het nog even uit) én dat het weer tijd is voor Opwekking! Hier gaan Johan en ik zondag (denk ik, naar de singin) heen, zin in!
  • Maandag (tweede pinksterdag dus) gaan Johan en ik naar Artis. Dat was nog een cadeautje voor Johans verjaardag, zin in! En ’s avonds gaan we eten bij Jan Willem en Colinda (zwager en schoonzus). 🙂

Het was een drukke, maar productieve week. Ik heb ervan genoten! Ga je dit weekend nog iets leuks doen?

Een gedachte over “Dankbaarheidslijstje | week 23.

Geef een reactie

