Ik lig op mijn rug in het gras…

Dinsdag is quotedag en ik quote meestal geen liedjes, dus nee, nu volgt niet het vervolg van de titel, wat jullie nu waarschijnlijk allemaal in je hoofd al horen (en aanschouw de maan). Wel een mooi liedje overigens. Nee, de quote van vandaag gaat over de zomer. Over liggen in het gras en naar de lucht staren. Over figuurtjes zien in de wolken. Over het genieten van het even niets moeten. En dat dat soms helemaal niet erg is!

9431309091_347850119e_b

Fijne dinsdag!

Een gedachte over “Ik lig op mijn rug in het gras…

Geef een reactie

