Ik ging naar de kinderboerderij.

Omdat ik geen zin meer had in nuttige dingen doen (voornamelijk voor school) vond ik dat ik wel een klein uitstapje had verdiend en dus fietste ik naar de kinderboerderij. Dat is hier ongeveer 3 kilometer verderop. Ik aaide wat beestjes – er waren heel veel jonge konijntjes, schattig! Ik kon ze alleen niet goed op de foto krijgen omdat de hokken heel stroef opengingen, jammer! – en keek hoe de mannetjespauw de vrouwtjespauw probeerde te versieren – en daarin faalde, maar het zag er wel mooi uit! Vervolgens had ik zin in een ijsje – het zal ook eens niet – en dus fietste ik naar de andere kant van het recreatieoord (paar honderd meter, het klinkt nu echt dramatisch ver), haalde ik een ijsje (oeh, Magnum Strawberry White, voelt als zomer, heerlijk!) en die at ik op op de steiger bij de Binnenmaas. Fijn! En je raadt het al: natuurlijk maakte ik wat foto’s en die ga ik nu aan jullie laten zien! Dus geniet van dit derde (!) artikel van vandaag met een overload aan foto’s want hoe meer, hoe beter natuurlijk! 😀 (hoezo inspiratie teveel, yes!)

P1070874

P1070875
Dit geitje vond mijn schoenveters lekker. Snap jij het?
Ik ook niet.

P1070876
Het was trouwens héél rustig bij de kinderboerderij, zo fijn!

P1070877
Geitjes!

P1070878    P1070879
Arme pauw… Hij deed zo z’n best met zijn mooie veren maar het vrouwtje liep de andere kant op haha :’)

P1070880    P1070881

 

P1070882    P1070883

 

P1070884    P1070885

P1070886
Zwaluw! Helaas kon ik niet verder inzoomen en toen ik dichterbij kwam, vloog ‘ie weg…

P1070887     P1070888
Genieten aan de Binnenmaas!

P1070889    P1070890

Dit ga ik zeker vaker doen, heerlijk even zo uitwaaien en mijn hoofd leegmaken na een dagje studie!

4 gedachtes over “Ik ging naar de kinderboerderij.

Geef een reactie

