Handen.

Dit wordt een nietszeggend, maar – hopelijk – een heel sprekend artikel.
Zo, dat klonk diep. Haha! Ik wil graag een liedje met jullie delen dat ik heel erg mooi vind. Het nieuwe seizoen (derde alweer!) van de Beste Singer-Songwriter van Nederland is weer begonnen en ik vind dat zo’n fijn programma. Daar waar het nog echt om de muziek en de tekst(beleving) gaat, ik hou ervan! Het is echt, puur, soms rauw. Echt. En ik hou van echt.
Daarom wil ik dit liedje, dat Handen heet – vandaar ook de titel van dit artikel – met jullie delen vandaag. Ik vond het heel mooi, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Zo. Alsjeblieft. Ik hoop dat je het mooi vindt.

Een gedachte over “Handen.

Geef een reactie

