Dankbaarheidslijstje | week 21.

Omdat ik zaterdag en gisteren weg was, heb ik besloten om mijn dankbaarheidslijstje van afgelopen week vandaag online te zetten. Kijk je mee naar de dingen waar ik afgelopen week dankbaar voor was?

P1070780

  • Veel uitgeslapen. Ik werk veel thuis momenteel dus dan kan ik mijn eigen tempo bepalen, ik hou ervan!
  • Dinsdag ging ik met Peter naar de SS Rotterdam. We hebben de hele middag en een deel van de avond heerlijk op het achterdek gelegen met zon en biertjes. Beetje kletsen en vooral lekker niets doen en ontspannen. Ik vond het heerlijk! (maar was daarna wel heel erg verbrand, ook al had ik me ingesmeerd, oeps! Inmiddels gaat het beter, ik ben nu aan het vervellen…)
  • Woensdag was er brand in de Heinenoordtunnel dus die was dicht. Johan ging omrijden via Spijkenisse en uiteindelijk deed hij er van 5 tot 9 uur (!) over om bij de pont te komen. Het laatste stukje heeft hij gelopen (auto op de P&R in Spijkenisse gelaten) en bij de pont heb ik hem opgehaald. Dit was natuurlijk allemaal niet leuk, maar ik was wél dankbaar en blij dat hij weer veilig thuis is gekomen uiteindelijk!
  • Gezellig lunchen (donderdag) met een studievriendin die ik al een hele tijd niet meer had gezien. Dat was erg leuk! We konden heerlijk op het dakterras van de V&D (Utrecht) zitten, fijn!
  • Uit eten! Vrijdag hebben Johan en ik heerlijk gegeten bij de Beer in Barendrecht. Het was mooi weer dus we konden lekker op het terras zitten. Beetje kletsen, genieten van het weer, het eten en elkaar. Dat was genieten!
  • Zaterdag zijn we even naar Oud-Beijerland geweest, beetje wandelen door het dorp en bij de Hema even koffie gedronken (en een taartje gegeten natuurlijk, hihi). Het was gezellig, ik hou van zulke kleine uitstapjes 🙂
  • ’s Middags ging ik naar Harderwijk waar ik had afgesproken met een hele goede vriendin van mij (van de middelbare school) die ik ook al een hele tijd niet meer had gezien. Terrasje hier, ijsje daar, even naar de boulevard… Het was heel gezellig en het voelde weer als vanouds! Zo’n fijn gevoel vind ik dat!
  • Gisteren was de uitzendingsdienst van het Baken – van het campingwerk dat ik deze zomer ga doen. Het was heel gezellig, het was een prachtige kerkdienst en na de dienst konden we fijn buiten zitten en vergaderen. We gingen daarna nog even zingen en zijn nog naar de camping geweest. Dat voelt altijd als thuiskomen, erg fijn. Leuk ook om te zien hoe de camping is uitgebreid en hoe de Ruif (gebouwtje waar wij slapen, koken e.d.) is verbouwd. Het ziet er allemaal supermooi uit. Ik heb zin in de zomerrr!

Deze week heb ik niet zoveel dingen op de planning staan. Ik moet vooral hard aan mijn afstudeerproject en aan mijn paper werken! Ga jij deze week nog iets leuks doen?

3 gedachtes over “Dankbaarheidslijstje | week 21.

  1. Deze week heb ik niet zoveel dingen op de planning staan. Ik moet vooral hard aan mijn afstudeerproject en aan mijn paper werken! Ga jij deze week nog iets leuks doen?
    Ik ga ook veel aan mijn scriptie schrijven 🙂 Verder ga ik dinsdag met mijn vriend eten bij een gezamenlijke vriendin, woensdag ga ik uit eten met een andere groep, en zaterdag komt een andere vriendin naar mij om samen aan wat naaiprojecten te werken (ik ga denk ik een zomerbroek en/of een trui maken, afhankelijk van hoe snel alles gaat).

Geef een reactie

