Fotografie | Tuin in Hierden.

Johan was zondagmiddag druk in de weer met zijn camera en toen ik keek naar de foto’s van Apenheul zag ik ook prachtige foto’s voorbij komen van de tuin van mijn ouders. Ik wil de mooiste vandaag met jullie delen, ze zijn echt te mooi om jullie te onthouden!

P1070765

P1070767
Bij mijn ouders zitten veel kikkers in de vijver.
Ze brullen nogal luid en dat is heel irritant (vind ik), maar fotogeniek zijn ze wel!

P1070772

P1070774

P1070776

P1070780

P1070797
Deze kwikstaart heeft een nestje in het houthok!

P1070799

P1070792

Welke foto vind jij het mooist? Ik vind vooral de bloemen prachtig!
Alle credits dus naar Johan, erg toffe foto’s! 🙂

2 gedachtes over “Fotografie | Tuin in Hierden.

Geef een reactie

