Mijn ‘guilty pleasures’ op het gebied van muziek.

Soms luister ik naar ‘het foute uur’ van Q-Music, en hoewel er een hoop liedjes bij zitten die ik helemaal niet fout vind, zijn ze dat vaak wel, haha. Ik kan er soms heel erg van genieten! Het leek me leuk om eens wat liedjes met jullie te delen die voor mij in de categorie guilty pleasure vallen…

De Jeugd van Tegenwoordig is echt mijn favoriete guilty pleasure. Waar ik ze eerst echt verschrikkelijk vond, kan ik nu oprecht genieten van hun muziek als het op de radio voorbij komt, haha! Vooral de liedjes hierboven, Sterrenstof en Watskeburt, vind ik erg leuk!

Voor heel veel mensen is dit waarschijnlijk helemaal geen foute muziek, maar het is zó buiten wat ik normaal leuk vind en luister en ik vond het eerder ook vreselijk, dus ik zet het hier tóch bij, haha! Met dank aan m’n buurman vind ik dit nu wél leuk, haha. Vooral als je het héél hard draait.

Ik vind Miley Cyrus een vreselijk persoon – vroeger was ze veel leuker toen ze nog niet aan alles likte en zo overdreven deed – maar ik vind dit wél een fijn liedje. Ik vind het dus een guilty pleasure, hihi!

Wat is dit toch een fout liedje, haha! En die clip, ook vreselijk fout! Maar oh zo leuk!

Ik ben stiekem best wel dol op The Offspring. Vaak gaat het he-le-maal nergens over, maar wat is het lekkere muziek om mee te blèren in de auto – vooral met Johan, want wij zingen samen extra vals, echt lachen (:

Taylor Swift vind ik stiekem ook een guilty pleasure. Ik weet niet precies waarom. Ik vind haar muziek zo nu en dan wel heel leuk. Welk liedje maakt me niet zoveel uit, maar de twee hierboven vind ik wel erg leuk haha!

Hahaha, High School Musical 2! Ik zei toch dat ik guilty pleasures voor jullie had?! Is dit niet het toppunt ervan? Ik heb die film echt al 100 keer gezien volgens mij en het blijft leuk, lol.

Wat is jouw guilty pleasure op het gebied van muziek? (oh, ik vind het liedje van de Coca Cola light reclame ook leuk trouwens haha, fout liedje. Kan even niet op de naam komen. De reclame vind ik ook fijn, guiltyyyyy. Je kijkt ‘m hier.)

 

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.