Bevrijdingsdag 2014!

Gisteren was het Bevrijdingsdag en aangezien ik wel van een feestje houd (en vaker naar feestjes zou moeten gaan…) ging ik met mijn beste vriend Peter naar het Bevrijdingsfestival in Rotterdam! Ik was hier nog nooit geweest – wel een paar keer in Zwolle, en dat vond ik altijd heel leuk – dus ik was wel benieuwd. En het was een feestje! We hebben lekker van de zon genoten, genoten van de gevarieerde muziek en een hoop biertjes gedronken. Halverwege kwam Johan ook nog even langs vanuit zijn werk, maar festivals zijn niet echt zijn ding 😉 Vervolgens zijn Peter en ik rond een uur of zeven naar hotel New York gelopen (op de Wilhelminapier, mooi stukje Rotterdam) en daar hebben we heerlijk gegeten (oké en nog meer bier gedronken, maar dan wel écht bier en geen evenementen-half-water-half-bier). Het was een leuke dag! En hé, als je naar het Bevrijdingsfestival gaat, waar maak je dan foto’s van? Je zal het ook wel zien, maar ik maakte toch vooral weer foto’s van Rotterdam zelf in plaats van van ’t festival, hihi. Er zitten wel wat pareltjes tussen vind ik, kijk je mee?

SAM_7542
Mijn verzameling spulletjes, paste allemaal in dat kleine tasje ja 🙂

SAM_7544
Chillen in ’t gras en wachten op bier (:

SAM_7543

SAM_7545

SAM_7546

SAM_7548

SAM_7552

SAM_7553

SAM_7555
Natuurlijk ook even een (halve) outfit (:
M’n shirtje was ik nog even kwijt, ik had ’n hemdje aan onder m’n shirt en het was warm genoeg, dus ik paste op de jassen en had m’n shirt daaronder (paste niet meer in m’n tasje, hihi), maar toen had ik ‘m blijkbaar laten liggen toen we wegliepen. Later nog even een rondje gelopen en hij lag er nog! Blij!

SAM_7556

SAM_7557
Zwerver-maatje 🙂
Altijd leuk als iedereen denkt dat je vriend en vriendin bent en het is niet zo (maar ze dan wel stangen, gnagna…)

Oké, eigenlijk had ik ook wat foto’s willen maken van m’n eten (asperges met zalm, jummie!) en van hotel New York, maar nu heb ik een goeie reden om terug te gaan, toch? 😉 Ik vond het een leuke dag, ik heb genoten van het weer, het bier, de sfeer, de muziek, de drukte (soms vind ik dat wel leuk, lekker gezellig al die verschillende mensen), het eten, Rotterdam, en m’n gezelschap. Voor herhaling vatbaar!

3 gedachtes over “Bevrijdingsdag 2014!

Geef een reactie

