100 Happy Days | dag 11-20.

Het is tijd voor de tweede update van de 100 Happy Days uitdaging! Kun je 100 dagen gelukkig zijn? Iedere dag, 100 dagen lang, maak ik een foto van iets waar ik gelukkig van word. Dat kunnen grote dingen zijn, maar het blijken vaak juist de kleine dingetjes die me gelukkig maken! Kijk je mee naar dag 11 tot en met 20, oftewel 21 tot en met 30 april?

21 april    22 april
20 april was het Tweede Paasdag. Toen gingen we naar Faunapark Flakkee en daar mocht ik deze schattige uil (oké met grote klauwen maar toch schattig) vasthouden. Dat was tof.
21 april. Althans. Deze foto heb ik toen niet gemaakt geloof ik, maar ik zie deze bloemetjes overal en nergens en ik word er blij van! Lekker vrolijk, al die geel met witte velden!

23 april (2)     23 april
22 april: de zon scheen zo mooi door de wolken heen, dat moest ik vastleggen.
23 april: van Flow word ik altijd blij!

24 april     25 april
24 april at ik deze lekkere pasta. Ik hou van pasta!
25 april legde ik de bloemenzee op ons balkon vast in deze wazige foto. Inmiddels hangen er nog meer bloemen, gezellig!

26 april    27 april
26 april gingen we naar de kermis in Rotterdam en dat moest ik ook even vastleggen. Koningsdag was leuk!
27 april werd ik weer eens blij van onze lessenreeks. We werken zo hard en het wordt zo tof (vind ik)!

28 april    29 april
28 april knutselde ik het cadeautje voor Johans verjaardag in elkaar.
29 april kwam mijn nieuwe shirtje van Bonprix binnen. ZO LEUK! Echt heel blij mee!

30 april
Tot slot 30 april. Nog een Flow! Blij! En mijn collegeblok met blogideeën wordt ook steeds meer bijgevuld, er staan nog iets van 10 ideeën op, voor mijn doel heel veel 🙂

Waar werd jij afgelopen anderhalve week blij van?

2 gedachtes over “100 Happy Days | dag 11-20.

Geef een reactie

