Dankbaarheidslijstje | maandag 28 april.

Ik vond het wel weer eens tijd om een week lang iedere dag een dankbaarheidslijstje online te plaatsen! Ik vind het zo leuk om te doen en ik hou al een hele tijd iedere dag het klein-geluk-boekje van Flow bij waarin ik opschrijf waar ik dankbaar voor ben. Ook plaats ik sinds een tijdje iedere week (op zaterdag of zondag) een dankbaarheidslijstje van de afgelopen week online. Deze week dus weer iedere dag ’s middags of ’s avonds een lijstje!

SAM_7353

Vandaag was ik dankbaar voor en/of blij met…

  • Dat Johans hoofdpijn snel wegging – hij had hoofdpijn vanochtend op zijn werk en dat is natuurlijk nooit fijn – en hij zich snel beter voelde
  • Dat ik maar 3 kratjes post hoefde te sorteren en daar in ongeveer een uurtje mee klaar was
  • Dat ik een leuke waardebon heb geknutseld voor Johans verjaardag morgen
  • Dat Johan morgen jarig is! ❀
  • Dat ik een productieve dag had vandaag: ik deed een hoop huishoudelijke klusjes en ook voor school ben ik hard aan de slag geweest
  • Dat ik niet meer aan de lessenreeks hoefde te werken omdat ik dat gisteren al gedaan had samen met een studiegenootje. Daardoor had ik vandaag meer tijd voor andere dingen!
  • Dat ik binnenkort met Selene ga afspreken, leuk!
  • Dat ik een hoop artikelen heb geschreven vandaag voor de komende tijd! Er staat jullie weer een hoop leuks (althans, dat hoop ik natuurlijk) te wachten!
  • Dat Johan lekker op tijd klaar was van zijn werk, zodat we voor het eten nog boodschappen konden doen.
  • Dat we als toetje een ijsje gingen eten, dat vind ik fijn!

Waar was jij vandaag dankbaar voor en/of blij mee?

6 gedachtes over “Dankbaarheidslijstje | maandag 28 april.

  1. En het is nog een leuke reden om af te spreken ook πŸ˜‰

    Ik heb eindelijk de foto’s van Fairminds, dus ben nu bezig aan mijn weblogbericht over de workshop!

    En heb mogelijk een opdracht om een boek te illustreren, moet alleen nog een paar dingen regelen (^o^)
    Want zoals het de vorige keer ging wil ik niet herhaald zien πŸ˜› (misdrukken, niet betaald gekregen terwijl het wel een echte uitgever was, etc…)

Geef een reactie

