Koningsdag in Rotterdam.

Nu klinkt het alsof ik gefeest heb tot ik erbij neerviel, maar dat is niet zo, haha. Johan en ik gingen gewoon over de vrijmarkt wandelen (dat was leuk en de markt was zó gróót!), Turkse pizza (ik) en broodje falafel (hij) eten, iced smoothies halen bij de Mac, naar de kermis (daar was zelfs een achtbaan, echt wel tof) en héél veel lopen… Maar het was wel leuk. Leuke sfeer hing er in de stad, lekker multiculti en veel muziek! Leuk dagje! 🙂 En ik heb weer eens wat random foto’s gemaakt, dus bij deze!

SAM_7420
We gingen lunchen bij een klein eettentje en deze twee mannen vonden we wel in een theehuisje in Marokko passen – je moet alleen even de stoel en de achtergrond wegdenken (;

SAM_7424
Deze oud-katholieke kerk was open dus gingen we even binnen kijken…

SAM_7422     SAM_7423
Mooi…!

SAM_7425     SAM_7426
Even de sfeer vastleggen…

SAM_7427     SAM_7428
Zomaar een bandje live op straat 🙂 En de Euromast. We waren hier onderweg naar de kermis!

SAM_7429     SAM_7430
Oud gebouwtje, vond ik mooi. En de kermis! 🙂

En voor ’t geval je het wilt weten, dit is de route die we ongeveer gelopen hebben!

Hoe heb jij Koningsdag gevierd? (of gewoon doorgebracht, haha)

Een gedachte over “Koningsdag in Rotterdam.

Geef een reactie

