Dankbaarheidslijstje | week 17.

Het is weer zaterdag en dat betekent dat er weer een dankbaarheidslijstje online staat! Gisteren konden jullie al mijn fictieve toekomst-dankbaarheidslijstje uit 2024 lezen, maar deze gaat echt over afgelopen week. Kijk je mee? 🙂

SAM_7384

Deze week was ik dankbaar voor en/of blij met…

  • Tweede Paasdag! Dat was een leuke dag. Johan en ik gingen naar Faunapark Flakkee en het was erg leuk 🙂
  • ’s Avonds lekker programma’s terugkijken: The Passion, Flikken Maastricht en Zaterdagavondjurk. Leuk!
  • Dinsdag een dagje thuiswerken, dat was productief! ’s Avonds patatjes eten, altijd lekker haha.
  • Goeie bespreking van de lessenreeks woensdag! Het krijgt nu allemaal echt een beetje vorm
  • De nieuwe Flow die woensdag binnenkwam! & de Flows lezen die ik voor mijn verjaardag heb gehad
  • Donderdag een dagje naar het archief in Amsterdam geweest. Dat ging niet zoals gepland (het lukte niet en ik werd niet lekker, was de hele week al een beetje ziekjes) dus weer naar huis gegaan. Wel thuis nog even aan gewerkt (vrijdag). Plantjes gehaald met Peter, dat was wel gezellig, nu is het een grote bloemenzee tussen onze balkons in, gezellig!
  • Vrijdag nog een dagje thuiswerken, was weer productief! Lekker gekookt – pasta (penne) met spinazie, linzen en spekjes, jummie!
  • ’s Avonds met een vriendin, een vriendin van haar en een zusje van mijn vriendin naar Omniversum geweest, naar de film ‘Jerusalem’, was erg mooi en het was heel gezellig! 🙂
  • In de metro een stuk verder lezen in mijn boek.
  • Naar de vrijmarkt in Rotterdam en naar de kermis met Johan, was leuk! 🙂

En jij? Waar was jij deze week dankbaar voor?

5 gedachtes over “Dankbaarheidslijstje | week 17.

Geef een reactie

