Themaweek | vrijdag 5 april 2024 | afsluiting themaweek

Zoals ik woensdag al schreef heb ik wel eens mindere dagen. Dan vind ik het nog steeds, ook anno 2024, belangrijk om stil te staan bij dingen waar ik wél blij van wordt en dankbaar voor ben! Daarom heb ik vandaag een dankbaarheidslijstje gemaakt van de afgelopen 2024-week!

SAM_3420

Ik ben dankbaar voor en/of blij met…

  • Mijn leuke banen! Zowel het onderwijs als het thuiswerken voor verschillende tijdschriften en mijn blog vind ik heel leuk!
  • Mijn man en kinderen – zij brengen iedere dag weer een glimlach op mijn gezicht
  • Het Middeleeuwen-project op mijn school. Ik ben blij dat het is goed gekeurd en dat ik met mijn leerlingen uit 3 VWO aan de slag kan met het project dat ik zelf (samen met drie andere studenten) 10 jaar geleden opzette
  • De wandelingen van afgelopen week
  • Het heerlijke weer! Ik kon heerlijk in de tuin werken, zo fijn!
  • Dat de kinderen het naar hun zin hebben op school
  • Mijn verjaardag die ik van de week mocht vieren. Ik had het ontzettend naar mijn zin met mijn gezin, familie en vrienden
  • We konden heerlijk barbecueën in de tuin, hoe vaak kan dat op 1 april?!

Een hoop dingetjes om dankbaar voor te zijn aan de hand van de artikelen die ik van de week schreef over 2024. Ik hoop dat jullie het een leuke themaweek vonden! Ik vond het best lastig, maar wel heel leuk om te doen en om over na te denken waar en hoe ik mezelf zie over 10 jaar! (:

5 gedachtes over “Themaweek | vrijdag 5 april 2024 | afsluiting themaweek

  1. Leuke themaweek, heb er van genoten.
    Ik zou het leuk vinden als je vaker een fictief verhaal op je blog plaatst. hoeft niet perse over je toekomst te gaan maar het mag ook een ander soort fantasieverhaal zijn. Wees creatief.

Geef een reactie

