Themaweek | Mijn toekomstige ik | Inleiding.

Eerst even dit: ik wens jullie allemaal hele fijne en gezegende Paasdagen toe! 🙂

Het is tijd voor een nieuwe themaweek! Iedere maand blog ik een week lang over hetzelfde onderwerp en behandel ik daarin verschillende thema’s of categorieën. Johan bedacht een tof, maar lastig thema voor mijn nieuwe themaweek: mijn toekomstige ik. Wat voor artikelen kunnen jullie deze week verwachten? Er komen op dinsdag en op woensdag gewoon een quote en een Bijbeltekst online en op zaterdagmiddag een dankbaarheidslijstje van deze week. Daarnaast schrijf ik iedere dag over een denkbeeldige dag (een ‘droomdag’) uit mijn dagboek over 10 jaar. Ik vind het ongelooflijk lastig om zó ver vooruit te kijken. Ik ben altijd bang dat ik mezelf en het moment, het heden, ‘voorbij leef’, het vergeet als het ware, als ik teveel over de toekomst nadenk. Helemaal niet nadenken over de toekomst is echter ook niet handig. Daarom ga ik deze uitdaging juist aan door niet een klein beetje vooruit te kijken – bijvoorbeeld één of twee jaar – want dat is voor mij nog wel redelijk te overzien (hoewel ik dan ook niet weet waar ik mee bezig ben uiteraard), maar 10 jaar! Een flinke tijd.

SAM_6865

Over 10 jaar hoop ik 32 te zijn. Ik hoop een leuke, inspirerende en uitdagende baan te hebben waarin ik mijn passies voor geschiedenis, mensen en leren kan combineren. Ik hoop ook één of meerdere kinderen te hebben, nog steeds met Johan getrouwd te zijn en uitdagende en leuke hobby’s te hebben, waaronder mijn blog!
Ik schreef voor de Happy Challenge al eerder over mijn droomleven voor de toekomst, dat artikel lees je hier. Het leek me leuk om dit nog eens te gaan doen, maar dan uitgebreider, namelijk een week lang! Ik heb op verschillende manieren geschreven: ik heb mijn verjaardag uitgelicht zoals ik graag zou zien dat deze dag er over 10 jaar uit zal zien en ik heb een aantal artikelen geschreven in dagboek-vorm.

SAM_6869

Als je mee wilt schrijven mag dat natuurlijk altijd, hartstikke leuk! Laat je dan even een linkje achter? Dan neem ik een kijkje op je blog!

3 gedachtes over “Themaweek | Mijn toekomstige ik | Inleiding.

Geef een reactie

