Mijn sieraden.

Eigenlijk draag ik helemaal niet zoveel sieraden, maar in de loop der tijd heb ik toch aardig wat verzameld. Het leek me leuk om jullie mijn verzameling te laten zien! Je ziet mij eigenlijk altijd met mijn ringen om: verlovingsring (witgoud) en een ring die ik voor mijn belijdenis heb gekregen (zilver). Verder draag ik bijna altijd een horloge (momenteel heb ik er twee) en af en toe een ketting of armband. Genoeg gekletst, ik ga jullie nu mijn verzameling sieraden laten zien!

SAM_7217
Mijn belijdenisring

SAM_7218    SAM_7219
Mijn verlovingsring, met daarin de datum – 25-11-2011 – en JOHAN. Binnenkort komt de trouwdatum – 25-07-2014 – ook in mijn ring en verhuist ‘ie naar mijn rechterhand!

SAM_7220    SAM_7221
Mijn houten horloge en mijn Esprit-horloge.
SAM_7222   SAM_7224
Mijn sieradenkistje heb ik een keer met Sinterklaas op de middelbare school gekregen. Er zit een spiegeltje in – zoals je rechts kunt zien – maar die gebruik ik niet. Verder zitten in het kistje dus de meeste van mijn sieraden (behalve mijn twee ringen en mijn horloges), een zooitje haar-elastiekjes (die sloop ik namelijk altijd of ik raak ze kwijt of allebei) en een paar knopen (van jassen, broeken e.d.).

SAM_7225    SAM_7226
Naast mijn houten horloge is dit mijn nieuwste aanwinst: 26 maart waren Johan en ik drie jaar samen en Johan gaf mij als cadeautje dit schattige uiltje. Het is een lange ketting. Ik vind ‘m zo leuk! ❤

SAM_7227
Deze strikjes droeg ik vroeger best veel, bijvoorbeeld op een simpel shirtje. De laatste tijd gebruik ik ze eigenlijk niet meer, terwijl ze wel leuk zijn, haha.

SAM_7228
Dit armbandje heb ik in 4 of 5 vwo cadeau gekregen van een vriendin.
Ik draag ‘m regelmatig (maar wordt nu wel weer tijd) en ben er nog steeds erg blij mee.

SAM_7230    SAM_7231
Een fijn armbandje dat ik al heel lang heb (links) en een ketting uit Cuba die ik van mijn moeder heb gekregen. Ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee hoe ik deze mooi kan combineren… Tips?

SAM_7233    SAM_7234
Het armbandje links kocht ik in 2012 op vakantie in Duitsland. De knokkelringetjes – die ik eens echt moet gaan dragen, want ze zijn schattig! (en onpraktisch denk ik) – won ik bij een winactie op een blog.

SAM_7235    SAM_7237
Het kruisje kreeg ik van twee vriendinnen op de middelbare school. De esdoorn van jade kocht ik op vakantie in Canada in 2008. Hier hoort eigenlijk een gouden kettinkje bij maar ik draag ‘m met een zilveren ketting omdat ik dat mooier vind.

SAM_7239    SAM_7238
Het kruisje kocht ik in 2012 in Duitsland, de ketting met het hart kocht ik voor de bruiloft van mijn nicht in 2009.

SAM_7240     SAM_7242
Deze hanger heb ik vast gekregen heel lang geleden. Ik wist eigenlijk niet meer dat ik ‘m had. De armbandjes rechts kocht ik vorig jaar bij een webshop van een blogger. Ze zijn nogal klein, dat is jammer, maar ik vind ze wel erg leuk!

SAM_7243     SAM_7244
Deze ketting kreeg ik van een vriendin op de middelbare school.
Er kan een mini-foto in maar dat heb ik nog steeds niet gedaan, haha!

SAM_7245     SAM_7246
Deze ketting kreeg ik een keer zomaar van mijn schoonmoeder, lief!

SAM_7247
Deze ketting kocht ik bij dezelfde webshop als het armbandje met het kruisje en met het roosje. Ik vind ‘m tof.

Heb jij veel sieraden? En welke vind jij het leukst?

6 gedachtes over “Mijn sieraden.

Geef een reactie

