Verjaardagscadeautjes | deel 2.

Vorige week liet ik al het eerste deel van mijn verjaardagscadeautjes zien. Zaterdagavond heb ik mijn verjaardag ook nog gevierd met een aantal vriendinnen en dat was heel gezellig! Zij namen ook hele leuke cadeautjes mee en die wil ik vandaag aan jullie laten zien!

P1070334    P1070335
Dit is een verhaaltje apart: op studiereis was ik samen met Merel (oké en nog meer mensen uiteraard) en mijn scriptie ging over Herakles (Hercules dus) en sindsdien wilde ik een Hercules-actiefiguurtje. Merel heeft stad en land afgezocht, maar uiteindelijk heeft ze Hercules én Pegasus gevonden, hoera! En die heb ik nu dus gekregen, haha!

SAM_7254     SAM_7255
Van Merel kreeg ik ook deze toffe (en héle grote, haha) kaart en deze horen-zien-zwijgen-uiltjes. Kijk dan hoe lief!

SAM_7256     SAM_7257
Van Anne Merel kreeg ik deze puzzel met cupcakes. Dit wordt nog een hele uitdaging haha, ik ben benieuwd! Maar Johan wil me vast wel helpen (:

SAM_7253
Van Roosmarijn kreeg ik deze boekenbon (altijd leuk!) en deze reep Tony’s, jummie! Dat gaat er wel in natuurlijk!

SAM_7259
Van een deel van mijn gekregen geld kocht ik een fietsslot. Mijn nieuwe fiets had dat namelijk nog niet en bij de Hema vond ik een goeie (denk ik) voor een leuk prijsje!

Ik ben erg blij met mijn cadeautjes, net zo blij als ik al was met de andere cadeautjes! Iedereen heel erg bedankt dat jullie geweest zijn én voor de cadeautjes natuurlijk! 🙂

4 gedachtes over “Verjaardagscadeautjes | deel 2.

Geef een reactie

