De weg, de waarheid en het leven.

Woensdag. De week is weer ‘doormidden.’ Rare uitdrukking.
Gisteren – dat wil ik eerst even vertellen voordat de Bijbeltekst komt – ging ik post bezorgen, maar eerst ging ik naar de garage want maandagavond deed m’n auto het niet meer. Het bleek de startmotor te zijn en ik weet het nog niet zeker (want de garage heeft nog niet gebeld en ging er vandaag naar kijken) maar waarschijnlijk moet er een nieuwe in. Dat betekent dus een sloop-onderdeel of eentje via internet, want een nieuwe is véél te duur (lees: iets van €175 exclusief arbeidsloon) én dat is mijn autootje niet waard – maar ik wil ‘m ook niet kwijt. Bleek dat de garage geen leenauto had gisterochtend, dus heb ik eerst post bezorgd (gelukkig bleef m’n auto gewoon steeds in één keer starten) en daarna ben ik terug gegaan naar de garage. En nu is het afwachten… Gelukkig kon Peter me daar ophalen, want er was dus geen leenauto, en daarna heb ik eigenlijk de rest van de dag niets meer uitgevoerd. Beetje koffie gedronken met Peter, beetje kletsen… Prima dagje! ’s Avonds was ik op de verjaardag van m’n jongste zwager (hij is nu 24) en dat was wel gezellig!
Ik hou jullie op de hoogte van mijn autootje, trouwens (mocht je dat interessant vinden en zo niet, dan vertel ik het alsnog, hihi)!

Oké, genoeg geklets. Tijd voor de Bijbeltekst van vandaag! De titel van dit artikel verklapt het eigenlijk al, het is Johannes 14:6. Een hele bekende tekst, maar daarom niet minder mooi. Je kan niet zonder Jezus tot God komen staat hier. Maar als je in Jezus gelooft (en dat doe ik), dan kun je wél tot de Vader (God dus) komen! Mooi toch? En heel eenvoudig ook trouwens! Je hoeft er verder niets voor te doen. God houdt namelijk van je om wie je bent. Zóveel, dat Hij Zijn enige Zoon liet komen naar onze aarde en liet sterven (en weer opstaan! Gelukkig maar!) voor onze zonden. Ook die van jou! En zo kun je dus tot God komen! Nu heb ik nog steeds de tekst niet gedeeld, haha!

Bible quote

Fijne woensdag!

Een gedachte over “De weg, de waarheid en het leven.

Geef een reactie

