Verjaardagscadeautjes | deel 1.

Deel 1? Jazeker, deel 1! Dinsdag was ik echt jarig, gisteren vierde ik mijn verjaardag voor mijn familie en volgende week komen er ook nog een aantal vriendinnen langs! Dus dan misschien wel een artikel met deel 2! Vandaag wil ik jullie laten zien wat ik tot nu toe voor mijn verjaardag heb gekregen. Ik ben gruwelijk verwend en ik ben héél blij met al mijn cadeautjes! Ik lijk wel een klein kind dat er constant mee wil spelen, haha! Kijk je mee?

SAM_7083
Ik moet natuurlijk ook even de appeltaart laten zien (: Die was lekker!

SAM_7086     SAM_7088

SAM_7090     SAM_7091
Ik kan zó niet poseren op foto’s, lol. Het gaat echter om mijn nieuwe zomerjas dus kijk daar maar naar. Ik bestelde deze bij Bonprix en kreeg ‘m van mijn schoonouders. Ik ben er heel blij mee, het is een hele zachte stof en hij zit heel lekker. Het is een heel kort model met alleen knopen (geen rits dus), daar moet ik even aan wennen. Het is een echte tussenjas, prima voor dit (iets frissere) weer! En ik ga de kraag niet omhoog zetten haha, ik voel me net Dracula op die derde foto (:

SAM_7093     SAM_7097
Van mijn zwager kreeg ik het Q&A-boekje. Iedere dag beantwoord je een vraag en dat doe je 5 jaar lang. Aan het eind kun je dan mooi zien wat je ieder jaar hebt opgeschreven. Het leek me tof. Rechts zie je een voorbeeld van een vraag – deze is wel heel makkelijk trouwens, ik zag ook wel moeilijkere vragen voorbij komen. Vanavond ga ik beginnen! (:

SAM_7100     SAM_7103

SAM_7112    SAM_7113
Dinsdag liet ik al wat foto’s zien van mijn horloge, maar ik heb er gewoon nog een paar gemaakt én laten maken door Johan. It’s so pretty! Ik ben ongelooflijk blij met mijn houten horloge!

SAM_7108
Van mijn zwager en schoonzus kreeg ik deze lijstjes van Ikea (3 stuks).
Deze krijgen een mooi plekje (ik denk boven ons bed) met… Ik weet niet, foto’s erin haha, en kleine dingetjes, want het is een diepe lijst waar je voorin dingen in kan zetten 😉

SAM_7110     SAM_7111
Van mijn ouders kreeg ik mijn favoriete luchtje: Anaïs Anaïs. Het enige luchtje dat ik draag trouwens, haha. De oude was bijna op dus het komt mooi uit. En een enorme hoeveelheid (100 ml!) dus daar kan ik heel lang mee vooruit, yes! (:

SAM_7121     SAM_7122 SAM_7123     SAM_7124
Van mijn buurman en goede vriend Peter kreeg ik een nieuwe fiets! Mijn oude fiets was al een hele tijd kapot en dus ben ik hier ongelooflijk blij mee! Kijk dan hoe tof ‘ie is! Ik ben echt een heel heel heel blij meisje! Er moet nog een slot op (ga ik van de week halen) en lampjes (losse lampjes heb ik nog liggen) en waarschijnlijk een rek (die ga ik zo even bekijken). Ik ben in ieder geval nú al ontzettend blij met mijn hippe fiets (:

Verder kreeg ik van verschillende mensen geld (dat komt altijd van pas natuurlijk) en ik kreeg naast een hoop lieve berichtjes via mail, Facebook en sms ook nog een paar kaartjes!

SAM_7115     SAM_7116 SAM_7117     SAM_7119 SAM_7120     SAM_7118
Op het laatste kaartje (rechts; van mijn schoonouders) stond een heel lief gedichtje, die wil ik jullie niet onthouden:

‘We willen je graag feliciteren met deze bijzondere dag
Waarop jij je verjaardag gedenken mag
Kleine meisjes worden groot
Binnenkort stappen jullie in de huwelijksboot
Omdat je veel van elkaar hou(dt)
Worden jullie man en vrouw
De beste wens die wij je kunnen geven
Is een lang en gelukkig leven’

Ik kan (gelukkig maar) niet kiezen welk cadeautje ik het leukst vind. Ik ben met al mijn cadeautjes heel blij! Ik heb steeds zó’n glimlach op mijn gezicht als ik naar mijn horloge, mijn fiets of mijn jas kijk (of naar één van de andere cadeautjes, maar die zijn niet helemaal binnen handbereik haha)! Verjaardag vieren is leuk! (:

4 gedachtes over “Verjaardagscadeautjes | deel 1.

Geef een reactie

