Natuur in de Bijbel.

Woensdag is Bijbeltekst-dag! Voor vandaag heb ik weer een mooie Bijbeltekst voor jullie gevonden (leve Flickr voor heel veel mooie gratis foto’s/quotes/foto’s-met-quotes), die gaat over de natuur. Een belangrijk thema in de Bijbel. Veel psalmdichters hebben zich door de natuur laten inspireren, en daar heeft deze Bijbeltekst alles mee te maken!

4583984104_1199cbc28b_o
Als je op de afbeelding klikt, krijg je een groter formaat 😉

‘He covers the sky with clouds, He supplies the earth with rain, and maketh the grass grow on the hills’ – Psalm 147:8

Ik geloof dat God de wereld heeft geschapen, met alles erop en eraan. Ik geloof dus ook dat Hij voor de regen zorgt en dat Hij alles laat groeien en bloeien – waar we nu in de lente weer volop van kunnen genieten! Het groeien van het gras komt door regen en zonlicht, maar wie of wat geeft dat zonlicht en die regen? Ik geloof dat God dat doet! Ik vind het knap gemaakt, die aarde met al dat moois. Laten we er ook vandaag weer van genieten!

SAM_6874

Geniet jij ook zo van de natuur?

Een gedachte over “Natuur in de Bijbel.

Geef een reactie

