Wandelen op zondagmiddag.

Dit weekend waren we weer eens in Hierden! Gisteren zijn we daarheen gegaan (nadat we een taart hadden gebakken voor vandaag) en vandaag zijn we weer naar huis gegaan. We hebben genoten van het lekkere weer en zijn vanmiddag ook even gaan wandelen. Vanochtend was er trouwens een gezinsdienst bij mijn ouders in de kerk, dat was erg mooi, en daarna was er een high tea. Omdat het zulk mooi weer was konden we lekker buiten zitten en de opkomst was groot. Hiervoor was onze appeltaart – de eerste van de vier voor de komende weken. Ik ben namelijk dinsdag jarig (hoera! Ik hou van jarig zijn!) (ik word dan 22) en vier het zaterdag en de week erna zaterdag (familie en vrienden apart, anders past het niet en hallo, twee keer je verjaardag vieren is toch tof?! vind ik wel) en daarvoor gaan we ook taart bakken! Goed, genoeg gekletst. Ik maakte vanmiddag wat foto’s in het bos en (vooral) op de zandverstuiving en die wil ik nu aan jullie laten zien!

SAM_6864   SAM_6865
Uiteraard moest ik even foto’s maken van mijn voeten! En Johan mocht er ook bij! En mijn ouders (zie de foto hierna). Ik vind ’t leuk! Oh en ja, ik droeg een rokje. Morgen nog lekker een spijkerbroek haha, want dan is het april en ga ik de uitdaging aan (voor mij is het een uitdaging) om iedere dag een rokje of jurkje te dragen. En ik ga ook proberen om daarvan steeds foto’s te maken en die dan op mijn blog te delen (één keer in de week ofzo)!

SAM_6866    SAM_6867
Kijk hoe leuk wij zijn!

SAM_6869    SAM_6870

 

SAM_6871   SAM_6872

SAM_6873   SAM_6874
Ik vind deze foto’s zelf wel erg mooi geworden, door het wazige versus scherpe (:
Door veel te oefenen word ik hier steeds beter in (vind ik) en dat vind ik leuk!

SAM_6876   SAM_6877
❤ ❤ ❤

SAM_6878   SAM_6879

SAM_6881   SAM_6884
Johan staat hier echt zo leuk op! ❤

SAM_6885   SAM_6889

SAM_6890
Ook deze foto vind ik zelf erg mooi.

Ik vond het een fijn weekend en ben blij met mijn foto’s! Vind jij fotograferen ook zo leuk? En welke foto(‘s) vindt jij het mooist?

6 gedachtes over “Wandelen op zondagmiddag.

  1. Verjaardag 2x vieren is toch ook leuk? Dat heb ik ook gedaan tot 2 jaar geleden, toen nodigde ik iedereen maar tegelijk uit want toen was ik net naar mijn huidige kamer verhuisd (34 m2 yay lekker vol :D) en het jaar daarop weer. Was wel handig, maar ik weet nog niet wat ik dit jaar ga doen. Verjaardag samen vieren met mijn vriend doe ik ook al een paar jaar, dat bevalt wel heel goed 🙂

    Vind jij fotograferen ook zo leuk?
    Ja 🙂
    En welke foto(‘s) vindt jij het mooist?
    De voetfoto’s zijn leuk! En die van de bloemen vind ik ook erg mooi.

Geef een reactie

