Inspiratie | Outfits van toffe bloggers.

Het leek me leuk om eens een keer wat inspiratie voor outfits (van andere bloggers!) met jullie te delen. Nu zie ik er over het algemeen vaak hetzelfde uit: (simpele) jeans, zwarte trui + shirtje of shirtje + vestje of blouse met hemdje, en gympen. Maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn, haha! Ik vind het wel leuk om op blogs outfitfoto’s te bekijken en ik wil vandaag gewoon wat outfits van andere bloggers met jullie delen die ik mooi vind. Dat betekent niet per se dat ik ze zelf ook zou dragen – veel dingen staan mij bijvoorbeeld niet denk ik, of ik vind het bij mezelf gewoon niet mooi – maar daar gaat het ook niet om. Gewoon voor de leuk dus! (: Ik zet hierbij dus meteen een paar leuke bloggers in het zonnetje en dat is niet alleen vanwege hun outfits (waar het nu toevallig om gaat) maar ook omdat ik hun hele blog en schrijfstijl en persoon gewoon leuk vind!

10-3-14, Kralingse Plas
Ik zie er meestal gewoon zo uit: gympen, jeans, shirtje + simpele trui.
En daar voel ik me ook fijn bij (:

Sara – This is not another blog 
Ik volg Sara al een hele tijd en ik volg haar voornamelijk omdat ze leuk schrijft én omdat ze zulke toffe outfits draagt en op haar blog plaatst. Veel dingen die zij draagt zou ik nooit (durven) dragen, maar ik vind ze wel héél erg leuk!

168ey2p    sara 2
Linkje. Die bloemenslinger! En dat rokje! ❤

sara 1    sara 3
Linkje & linkje. De jurkjes gecombineerd met kniekousen en Dr. Martens vind ik zó tof!
Het maakt het ‘lieve’ van de outfit nét iets stoerder. Liefde.

sara 4    sara 5
Linkje. Een wat meer casual outfit die ik ook erg fijn vind. Het horloge is ook mooi en matcht geweldig met de blouse die ze zo nonchalant om haar middel heeft – dat vind ik ook echt stoer.

Merel – Merely-merel 
Ik ken Merel van mijn bachelor geschiedenis (wat zij overigens niet studeert, maar ze volgde wel wat vakken van geschiedenis en daar ken ik haar van) en sinds kort volg ik ook haar blog. Ze is leuk! En ze draagt ook zulke leuke outfits (: Wederom zou ik niet alles zelf (durven) dragen, maar vind ik het wel tof om aan jullie te laten zien!

merel    merel 2
Linkje. Allereerst vind ik de foto’s alleen al geweldig. Merel is zo’n mooie meid!
Maar kijk deze outfit dan: stijlvol, eenvoudig, mooi. Ik hou ervan.

merel 4    merel 3
Linkje. Deze outfit is typisch iets dat ik nóóit zou dragen – door de kleuren en de printjes denk ik, ik heb er zelf niet zoveel mee – maar ik vind het bij Merel wel heel tof staan. Het klopt gewoon precies, ofzo. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar ik vind het mooi.

Linda – Let’s do the penguin 
Nog zo’n hele leuke blog! Hier moet je ook zéker een kijkje nemen (: Linda maakt hele mooie foto’s, zo ook soms van haar outfits. Ze heeft een leuke smaak en er zitten dingen bij die ik nooit zou dragen, maar ook dingen die ik zó uit de kast zou trekken!

linda 5    linda 4
Linkje. Kijk deze fijne schoenen en dat toffe ijsjes-shirt nou! Dat is toch gewoon tof!

linda 3    linda 2
Linkje. Zo’n blouse zou ik nooit kopen. Hij loopt over van bloemen naar ruitjes en ik vind ‘m heel apart. Niet mooi voor mezelf, maar Linda weet ‘m mooi en simpel te combineren. Like!

linda 1
Linkje. Deze blazer vind ik zó mooi! Zeker met dit shirtje: opvallend, maar mooi gecombineerd met een rustige blazer zodat het shirtje er echt uitspringt. Tof, toch?

Dan toch ook nog maar even twee outfits van mij als ik eindelijk eens géén jeans draag! (volgende maand ga ik voor het Day Zero Project proberen om de héle maand alleen maar rokjes en jurkjes te dragen)

SAM_6624    11-05-2013, Antwerpen
Links: bij de Erasmusbrug, 2014. Rechts: Antwerpen, 2013.

Welke outfit vind jij het leukst? (van de bloggers) En welke blogs lees jij graag?

11 gedachtes over “Inspiratie | Outfits van toffe bloggers.

  1. Dat ijsjesshirtje is inderdaad leuk (^-^) Maar eigenlijk vind ik de foto’s van jouw kleding het leukste 😛
    En ik ben het wel met Tamarah eens, als je die challenge doet, maak elke dag een foto?

    Eigenlijk volg ik maar 1 blog die echt over kleding enzo gaat (deze), daar heb ik ook al wel eens inspiratie uitgehaald voor dingen die ik wil maken, maar meestal haal ik dat ergens anders vandaan.

  2. Wat een leuk artikel!! En ik draag meestal ook een jeans met shirt en vest. Ik voel me daar lekker in. Op zondag doe ik wel vaak een jurkje aan of een rok. En wat een leuke challenge zeg. Eigenlijk zou je dan elke dag een foto moeten maken van je outfit 🙂

Geef een reactie

