Dankbaarheidslijstje | vrijdag 28 maart.

Het is weer weekend! Afgelopen week publiceerde ik iedere dag weer een dankbaarheidslijstje op mijn blog en vandaag komt de laatste online! De komende weken komt er op zaterdagmiddag weer een lijstje online van de hele week en over een maand (ongeveer) wil ik weer een hele week iedere dag lijstjes publiceren. Kijk je mee naar mijn dankbaarheidspuntjes van deze vrijdag?

DSC01076

  • Het prachtige weer! Zowel tijdens het post bezorgen als daarna
  • Gezellig lunchen bij mijn schoonmoeder
  • Langs de garage waar alles meeviel: het lampje van de handrem dat bleef branden lag aan de remvloeistof, die is bijgevuld en nu is het weer over, verder kan het sowieso niet veel kwaad; en de banden zijn weer opgepompt. En dat allemaal gratis!
  • Lekker in de zon op het balkon een boek lezen. Inmiddels alweer halverwege het eerste boek dat ik gisteren leende van Peter
  • Het is vrijdag, dus dat betekent dat Flikken Maastricht vanavond weer komt!
  • Weekend! We gaan een zonnig weekend tegemoet, fijn!
  • Bijna jarig zijn!

Waar was jij vandaag dankbaar voor? (:

Een gedachte over “Dankbaarheidslijstje | vrijdag 28 maart.

Geef een reactie

