20 fijne natuurfoto’s.

Ik heb in de loop der jaren heel veel mooie foto’s (al zeg ik het zelf) gemaakt, waaronder veel natuurfoto’s. Als ik op vakantie ben, maak ik – meestal – meer foto’s van de natuur en de steden/dorpjes waar ik kom, dan van mensen. Hoewel ik de laatste jaren ook meer mensen op de foto ben gaan zetten. Soms maken zij namelijk nét de foto af. Vandaag deel ik wat natuurfoto’s met jullie die ik in de loop der jaren heb gemaakt. Toen ik naar mooie foto’s ging zoeken, kwam ik meer tegen dan ik had verwacht – en niet alleen van Scandinavië, haha! (hoewel ik daar ook mooie foto’s van heb opgezocht voor dit artikel) – en moest ik nog schrappen. Maar uiteindelijk heb ik 20 mooie foto’s gevonden die ik nu aan jullie ga laten zien!

2012-11-09    2012-12-02 (7)
Mijnsheerenland / Binnenmaas.

2013-01-11 - Westmaas (8)    DSC00428
Westmaas / Zweden.

DSC00476    DSC01113
Noorwegen / Zweden.

DSC09512    IMGP0082
Luxemburg / Griekenland.

IMGP0335    IMGP0410
Zweden.

IMGP0439    IMGP0617
Zweden / Griekenland.

IMGP1598    IMGP1600
Duitsland.

IMGP2024    IMGP2068
Antwerpen.

SAM_6351    SAM_6558
Heinenoord / Oud-Beijerland.

SAM_6690    SAM_6711
Mijnsheerenland / Rotterdam.

Welke foto vind jij het mooist? Ik kan niet kiezen! Ik vind zowel de foto’s in Nederland als in het buitenland heel erg mooi (:

7 gedachtes over “20 fijne natuurfoto’s.

    1. Dank je! Deze foto’s zijn voor het grootste gedeelte gemaakt met mijn oude compact camera, een Pentax Optio X (heel simpel dingetje, maar eentje waarvan je het beeldscherm kon draaien, heel handig). Momenteel heb ik de oude compact camera van mijn vriend, dat is een kleine Samsung-camera (geen idee wat voor type eigenlijk). Geen moeilijk gedoe dus voor mij, daar kan ik toch niet mee overweg 😉

Geef een reactie

