Dankbaarheidslijstje | 26 maart.

De week is alweer doormidden! Vandaag waren er weer een hoop dingen om dankbaar voor te zijn en die ga ik nu aan jullie vertellen! Kijk je mee naar mijn leuke woensdag?

SAM_6772

  • Johan en ik zijn vandaag 3 jaar samen! Daar ben ik natuurlijk heel dankbaar voor!
  • Johan had heel lief een cadeautje voor mij gekocht: een ketting met een uiltje! (die zie je hierboven)
  • We gingen met stage op excursie naar Den Haag, en dat betekende dat ik om half 9 met de bus mee kon in plaats van om half 7 (als ik naar Amersfoort moet). Fijn!
  • Ik dronk een hazelnoot macchiato van Starbucks en die was héél lekker! (:
  • We kregen een leuke rondleiding door museum Meermanno (het museum van het boek) en daarna mochten we zelf ook schrijven met veren. We zagen verschillende oude handschriften, waaronder één uit de zevende eeuw (!) en de echte Rijmbijbel van Jacob van Maerlant. Wauw. Ik wilde ‘m mee naar huis nemen, haha! (morgen komen mijn foto’s van deze dag online, dan zie en lees je meer van de excursie!)

SAM_6800
De Rijmbijbel! ❤

  • De reis naar en van Den Haag ging goed, ik was lekker op tijd daar en ik was ook mooi op tijd weer thuis!
  • Het was fijn weer. Niet heel warm, maar wel droog en net lekker om buiten te zijn.
  • Ik kreeg leuke reacties op mijn blog en daar word ik blij van!
  • We gaan zo nasi eten (het is 16:41 als ik dit schrijf) en dat vind ik lekker! Vanavond gaan we denk ik een film kijken in bed, hihi. Altijd fijn!

Waar was jij vandaag dankbaar voor?

9 gedachtes over “Dankbaarheidslijstje | 26 maart.

  1. Gefeliciteerd met jullie samenzijn, superleuk 😀

    Die rijmbijbel is leuk! Hebben ze ‘m ook niet uitgegeven in een modern formaat? Kun je ‘m alsnog lezen 😛

    Waar was ik dankbaar voor gister (en een beetje vandaag):
    -Meer parfumloos spul in de Kruidvat 😀 Gister hadden ze koopavond, heel veel korting op dingen die ik normaal toch al koop, plus een gratis sjaaltje (ik verwacht dat ik daar meer mensen mee ga zien lopen deze lente :P).
    -Rok afgenaaid, foto’s van afgelopen week (o.a. doel 10 en 13) komen nog online! Dus nu heb ik 3 van de 25 doelen voor dit jaar al gehaald (bezig aan 11 andere doelen). Ik dacht er serieus over om het uit te breiden naar 101 doelen zoals iedereen op z’n weblog heeft, maar ik had toen toch maar besloten om eerst deze doelen te halen en dan pas nieuwe te bedenken 😛
    -Mijn zusje kwam logeren (want ze gaat naar een sollicitatiegesprek in Utrecht) dus we zijn ook lekker vroeg opgestaan dus heb ik ook meer tijd om dingen te doen! Ik zit te denken aan weblogdingen, scriptie, doel #8 en ontwerp maken voor doel #16. En de normale dingen zoals (badkamer) schoonmaken en afwassen etc.
    -Mijn zusje vond mijn nieuwe rok mooi en mijn zelfgebakken (broodbakmachine)brood (spelt/5-granen (tarwe/spelt/rogge/gerst/tarwebloem)/maanzaad/sesamzaad) lekker 😀

    1. Lekker bezig zeg! 😀
      Die rijmbijbel staat wel (grotendeels of zelfs al helemaal, weet ik niet precies) online op de site van de KB. Alleen is de echte natuurlijk anders, haha!
      Ik moet trouwens nog stééds terugschrijven, sorry! Ik ga er vandaag aan beginnen, echt waar! 😀

      1. Foto’s waar ik het over had heb ik nu op mijn weblog staan, voor het geval dat je het wil zien 🙂 En sollicitatie van mijn zusje ging wel goed vond ze, dus ben benieuwd!

Geef een reactie

