Muziek.

De quote van vandaag gaat over muziek! Want ik hou van muziek! En muziek is de taal die iedereen verstaat!

il_570xN.395196026_10gb
Bron

Als je geen woorden meer hebt, kun je het vaak overbrengen door middel van muziek. Muziek is emotie en meestal komt dat veel beter over op mensen dan woorden – of alleen maar woorden, woorden op muziek kan natuurlijk ook. Ik vind dit een mooie quote. Ik heb geen idee of ‘ie echt van Victor Hugo is (ik ben daar altijd een beetje huiverig voor, je moet niet alles vertrouwen wat op het internet staat, zegt immers een spreuk van Abraham Lincoln – ik bedoel maar), maar ik vind ‘m wel mooi en daar gaat het om.

Helpt muziek jou ook? Is muziek voor jou zomaar tijdverdrijf of opvulling of is het emotie?

3 gedachtes over “Muziek.

Geef een reactie

