Dankbaarheidslijstje | dinsdag 25 maart.

Ook vandaag waren er een hoop dingen om dankbaar voor te zijn. Of blij mee te zijn, dat kan natuurlijk ook. Ik ben best wel een vrolijk type en dus ben ik meestal wel blij – niet altijd hoor, dat is ook zo vermoeiend. Oké, wil je weten waar ik vandaag dus dankbaar voor of blij mee was? Lees dan snel verder!

SAM_6351

  • Het heerlijke weer! Ik ging vanochtend post bezorgen en halverwege vroeg ik me af waarom ik in vredesnaam een winterjas aan had (omdat mijn dunne zomerjas nog te koud is, mijn dikkere zomerjas van de week naar het Leger des Heils is gegaan en mijn nieuwe zomerjas bij mijn schoonouders ligt omdat het een verjaardagscadeautje is en ik nog niet jarig ben – ik weet het). Daarom pakte ik vervolgens niet alleen een paar boeken en een collegeblok in (voor stagebijeenkomst in Utrecht) maar ook mijn dunnere winterjas en mijn sjaal en trok ik mijn roze dunne jasje aan. Warm zat! Lekker zeg, ik hou ervan!
  • Johan en ik zijn vandaag 30 maanden verloofd! ❤ En ik ben daar dankbaar voor. Waar ik ook dankbaar voor ben is dat die verloving over 4 maanden (precies!) ten einde komt, want dan gaan we trouwen, yes!
  • Dat ik nog tijd had om te douchen na de post en voordat ik naar Utrecht moest. Heerlijk om je nog even op te kunnen frissen voor je weer weg moet!
  • Dat Marion deze week ook iedere dag een dankbaarheidslijstje maakt omdat ze geïnspireerd raakte door mij. Dat vind ik heel leuk!
  • Een leuk gesprekje met iemand in de trein en een helpende hand kunnen bieden aan iemand anders in de trein. Het maakt me blij als ik anderen blij kan maken!
  • Lekker een uurtje vroeger thuis dan ik had verwacht, de stagebijeenkomst was heel kort omdat we eigenlijk niet zoveel hoefden te bespreken. Morgen kan ik lekker om half 9 pas met de bus, vorige week moest ik om half 7 al weg dus dat scheelt nogal. Lekker op excursie, ik heb er zin in!
  • Heel hard Rather Be draaien. Ik hou ervan. (:
  • De lammetjes die langs de kant van de weg in de wei liepen. Zo schattig, die huppelende kleine bolletjes wol (:
  • Lekker pasta gegeten met zalm, verse groenten en saus, samen met Johan en Peter (buurman/vriend). Dat was gezellig. Meteen weer een hoopje films geleend (we moeten er nog steeds wat kijken die hier al maanden liggen) en zo dus een film kijken in bed (fijn).
  • Sowieso ben ik dankbaar voor de lieve mensen in mijn leven! Dat mag best eens gezegd worden (:

En jij? Was jij vandaag ook nog ergens dankbaar voor / blij mee?

3 gedachtes over “Dankbaarheidslijstje | dinsdag 25 maart.

  1. Gefeliciteerd met je 30 maanden verloofd zijn! Leuk en lief dat je mij noemt in je lijstje. Mooie dingen noem je weer voor vandaag!
    Ik ben jouw vandaag weer echt dankbaar dat je me op het idee bracht. Had een leuke dag qua doen, maar gevoelsmatig wat minder en doordat ik mijn lijstje ging maken ging mijn koppie toch weer wat omhoog! Dank je wel daarvoor! X

Geef een reactie

