Dankbaarheidslijstje | week 12

Er is weer een week voorbij en dat betekent dat het weer tijd is voor een dankbaarheidslijstje, waarin ik op een rijtje zet waar ik afgelopen week blij mee en/of dankbaar voor was (of nog steeds ben). Volgende week ga ik een week lang weer iedere middag een lijstje met punten van die dag online zetten!

IMGP0673

  • Per ongeluk uitslapen op maandagochtend
  • Films kijken in bed
  • In de zon 20 minuten wachten op de trein naar Ede (woensdag)
  • Bij een vriendin logeren (in Ede dus) die ik al bijna een jaar niet meer gezien had. Zo fijn om weer bij te kletsen en het gevoel te hebben dat je elkaar gisteren nog gezien hebt!
  • Verjaardagscadeautjes kopen (omdat ik sommige dingen zelf even uit moest zoeken of omdat het gewoon handig is) en lieve berichtjes krijgen van mensen die langs gaan komen.
  • Het vooruitzicht op mijn verjaardag, ik heb er zin in! Al is het alleen maar omdat ik weet dat ik een paar héle toffe cadeautjes ga krijgen (waaronder een mooie zomerjas die ik van de week online bestelde en die vandaag binnen kwam. Zó mooi… ❤ )
  • Pannenkoeken eten! (simpele dingetjes word ik ook blij van)
  • Duidelijkheid hebben over studiepunten, stage en andere vakken, zodat ik weet waar ik aan toe ben voor het volgende blok. Ik hoef bijvoorbeeld geen uitgebreide afstudeerscriptie te schrijven en dat vind ik een hele geruststelling!
  • Leuke artikelen maken voor de themaweek over favorieten
  • Een nieuwe brief krijgen van Selene! Ik moet haar nog terugschrijven trouwens, goed dat ik dit lijstje maak (:
  • Nieuwe ideeën opdoen voor artikelen op mijn blog!
  • Leuke reacties krijgen op mijn blog
  • Afspraken maken om weer eens af te spreken met vrienden/vriendinnen (:

21-3-14, in een plas springen

  • Ik sprong gisteren in een plas en deed een dansje en dat was tof. Bovenstaande foto toont het resultaat. Je ziet het niet zo goed, maar ik heb doorweekte schoenen en sokken en natte onderbenen, haha. Het was het waard. Iedereen zou dat eens moeten doen!
  • Het heerlijke weer van afgelopen donderdag! Ik zat heerlijk in de zon op het balkon te werken en te ontspannen en dronk twee biertjes met m’n buurman. Dat was fijn.
  • Flikken Maastricht kijken
  • Ontbijten bij Ikea (vandaag) en cadeautjes kopen, lol. En gewoon in de winkel kijken. En nog even naar het tuincentrum. En de rest van de dag een fijne zaterdag met allerlei kleine klusjes en leuke dingetjes
  • Toffe foto’s die Johan heeft gemaakt vandaag – die komen morgen op mijn blog!
  • De cd- en dvd-kast uitgezocht (vandaag) en een hoop dingen weggedaan (naar de rommelmarkt of in de prullenbak) en een hoop dingen online gezet (marktplaats en/of bol.com; als je op de link klikt kom je op mijn marktplaats terecht, waar je kan kijken!)

Waar was jij afgelopen week dankbaar voor en/of blij mee?

8 gedachtes over “Dankbaarheidslijstje | week 12

  1. Ik was deze week vooral blij/dankbaar dat het werk goed is gegaan. Vorige week was het ontzettend druk, zo erg dat ik (zowel op het werk als thuis) af en toe zat te janken van stress en vermoeidheid. Deze week is het heel erg meegevallen, ondanks dat er weer mensen op vakantie zijn, nog steeds mensen ziek zijn, en veel klanten uit regio Den Haag extra moesten bestellen omdat na het weekend de stad dicht gaat.

Geef een reactie

