Favorieten | Iets met voeten en foto’s.

Het is weer tijd voor een artikel over ‘favorieten’, omdat dat het thema is dat ik deze week heb gekozen voor de middagartikelen van mijn blog! Vanochtend bedacht ik waar ik vandaag over ging bloggen (schrijven is het niet echt, het zijn weer foto’s) omdat ik een leuke reactie kreeg op een artikel van gisteren: dat het grappig is hoe ik foto’s maak van mijn voeten. Ik doe dat al een paar jaar (en heb alle foto’s helaas niet meer) en ik vond het wel tof om daar eens een favorieten-overzichtje van te geven. Ik herken vaak de locatie waar de foto is gemaakt ook nog en koppel daar herinneringen aan. Altijd als ik (veel) foto’s aan het maken ben ergens, zit er ook wel eentje tussen van mijn voeten. Ook een leuke manier om een outfit (een beetje) te laten zien, trouwens. Dus vandaag: foto’s van mijn voeten! En als je dat een beetje vreemd vind, dan is dat maar zo! Want ik ben liever maf dan saai!

Examenstunt 2010    Eiffeltoren, Parijs
Links: examenstunt (2010). We wisselden schoenen, zoals je ziet. Maar hé, het zijn wel Allstars. En het ziet er tof uit vind ik (ook al was één schoen te klein) (en heb ik die lichtblauwe allang niet meer, snik. die waren van mij, ja)
Rechts: Parijs! (na de examens, ook in 2010 dus) Deze foto maakte ik op de Eiffeltoren, jawel!

09-06-10 Parijs    Centre Pompidou, Parijs
En omdat we nu toch al in Parijs zijn: nog meer Allstars in Parijs! Ik wist trouwens niet meer zo goed dat ik deze Allstars al zó lang heb – ik draag ze nog steeds en ze vallen nog steeds nog lang niet uit elkaar, te fijn. (en ja, ik voegde wel eens teksten toe aan foto’s, maf hè)

Korendijkse Slikken, 30-10-11    1 maart 2012, Utrecht
Links: wandelen in de Korendijkse Slikken (2011) moet je eigenlijk niet met gympen doen. Maar in de wasmachine kwam het allemaal toch nog goed.
Rechts: Utrecht met Johan! (2012) Die Allstars heb ik ook niet meer, snik. Die vond ik ook zo leuk, die waren paars en van leer, hoe tof. Ik had nog een toffe voetenfoto met die schoenen, maar die kan ik nergens meer vinden. Nou zeg.

6 augustus 2012, Duitsland    11-05-2013, Antwerpen
Links: Op vakantie in Duitsland (2012), in het edelstenenmuseum van Idar-Oberstein. Toen waren die gympen nog schoon, haha. Nu vallen ze uit elkaar (:
Rechts: Antwerpen, weekendje weg voor Johans verjaardag (2013). Die Allstars heb ik ook al niet meer, jeetje. Die zijn overigens van mijn mama geweest, maar mocht ik hebben. Lief!

6 juli 2013, bios Roosendaal    7-7-13, thuis
Links: naar de bios in Roosendaal – we zaten met z’n tweeën in de zaal. Logisch, want het was zaterdagmiddag 6 juli 2013, 16.00 uur ’s middags en 30 graden. Haha. Het was trouwens voor aanvang van de film ‘Spijt’, die was tof (en huilen).
Rechts: fotootje maken van m’n nieuwe outfit (waarna we gingen wandelen, lijkt me, want ik heb wandelschoenen aan en die heb ik nooit aan als ik niet bewust ga wandelen ergens).

24-08-2013 Friesland    25-08-2013, Friesland
Links: op vakantie in Friesland (het was warm).
Rechts: ook in Friesland (ook warm, maar we gingen wandelen).

23-11-13, nieuwe Allstars    23-01-14, Utrecht
Links: nieuwe Allstars! Ik vind deze zó fijn en mooi! Liefde. (eind 2013)
Rechts: Utrecht! (begin 2014) (nieuwe jeans, nieuwe jas, muziek en gympen: perfect)

2-2-14, wandelen    1-3-14, wandelen
Eén maart en twee maart 2014: wandelen. Wandelschoenen versus gympen. Zelfde houtje-touwtje-winterjas. Fijn.

8-3-2014, Rotterdam    10-3-14, Kralingse Plas
Maart 2014. Links: Rotterdam (toen Johan outfitfoto’s ging maken van mij). Rechts: bij de Kralingse Plas in Rotterdam.

21-3-14, in een plas springen
Vandaag. In een plas springen terwijl het regent. Ik ging er een klein dansje in doen en dat was tof. Daarna was ik nat en koud, dus ging ik douchen. Haha.
Waarom ik dit deed? Omdat het kan! En omdat het op mijn lijst van het Day Zero Project stond. Ha. En het was zo tof. Ik raad het iedereen aan (:

Maak jij ook wel eens foto’s van je voeten? Of ben ik écht heel raar? (ja, nou en) (:

 

9 gedachtes over “Favorieten | Iets met voeten en foto’s.

Geef een reactie

