Themaweek | Favorieten.

Het is weer eens tijd voor een themaweek! Ik heb dit al eens eerder gedaan, maar dat is alweer een hele tijd geleden. De komende zes maanden wil ik iedere maand één themaweek doen op mijn blog. Suggesties waar deze themaweken over kunnen gaan zijn van harte welkom! Eén themaweek wil ik in ieder geval een Bijbels onderwerp laten hebben, omdat ik het leuk (en leerzaam!) vind om over de Bijbel te schrijven. De themaweken hebben trouwens geen invloed op de vaste onderwerpen waar ik momenteel over schrijf op mijn blog. Zo komt er op dinsdag gewoon een quote online, op woensdag een Bijbeltekst en op zaterdag een dankbaarheidslijstje.
Daarnaast verschijnt er op die dagen ook een artikel met betrekking tot de themaweek.
Oh ja, het Day Zero Project komt ook nog even om de hoek kijken, want één van de doelen op mijn lijst onder het kopje ‘blog’ is om zes maanden lang iedere week een themaweek te doen op mijn blog. Nou, hier is dan de eerste! (:

IMGP0071
Strand van Scheveningen, 2011.

Wat is het thema dan? 
Wel zo handig om dan ook het thema te vertellen, hè? (ook al verraad de titel van dit artikel het al een beetje!) Voor deze week heb ik een lekker breed onderwerp uitgekozen, namelijk favorieten. Favoriete ‘wat’ dan, vraag je je misschien af? Nou, dat hou ik nog lekker even geheim! Ik heb zelf wel wat dingetjes alvast bedacht, maar voor de laatste dagen moet ik nog wat bedenken. Het kan van alles zijn, van mijn favoriete filmmuziek tot mijn favoriete Bijbeltekst tot mijn favoriete foto’s. Ik zeg maar wat. Je ziet het dus vanzelf op mijn blog verschijnen. Vanaf morgen komt er iedere dag een artikel online met mijn favoriete wat-dan-ook. De themaweek wil ik laten duren tot en met zaterdag, omdat het dan een soort-van-volledige-week is. Dan weet je dat vast. 

Heb je nog leuke suggesties waarover ik kan schrijven? Laat het dan even weten in de reacties, vind ik leuk! Ook is het leuk als je besluit om mee te bloggen over de favorieten waar ik over schrijf deze week! Laat je dan in de volgende artikelen een linkje achter? (:

2 gedachtes over “Themaweek | Favorieten.

Geef een reactie

