Mijn allereerste outfit-post!

Ja ja, het is zover: mijn allereerste outfit-post komt online! Vandaag laat ik jullie zien wat ik afgelopen weekend droeg, het eerste échte lente-weekend van 2014. Zaterdag waren we in Rotterdam en vlakbij de Erasmusbrug maakte Johan wat foto’s van mij die ik nu aan jullie ga laten zien (:

SAM_6625

SAM_6617

SAM_6618

SAM_6620
Ik moest natuurlijk wel even de brug optillen.
Eigenlijk zweeft ‘ie een beetje, maar dat is nóg knapper natuurlijk!

SAM_6619
Ja, ik keek tegen de zon in.

SAM_6624

Outfit
Jasje                Vero Moda (merk: Only)
Shirt                Hema
Rokje               Esprit
Legging           ? (van m’n moeder gekregen)
Schoenen       Allstars

En nog even wat foto’s vanaf de Erasmusbrug…
SAM_6626   SAM_6627

SAM_6630   SAM_6633

Wat vinden jullie van deze outfit? En… Vaker doen of nooit meer een outfit laten zien?

7 gedachtes over “Mijn allereerste outfit-post!

Geef een reactie

