Day Zero Project | Foto’s in Heinenoord.

Doel 23 van het Day Zero Project luidt: een maand lang iedere keer dat ik post bezorg een foto maken in Heinenoord op dezelfde locatie.
Een poosje terug ben ik hier al mee begonnen – iets langer dan een maand geleden. Ik was namelijk een keertje ziek dus toen kon ik geen foto maken omdat ik geen post ging bezorgen. Maar inmiddels is de maand voorbij en heb ik 8 keer een foto gemaakt op dezelfde locatie in mijn postwijk. De foto’s wijken qua gezichtspunt soms iets af van elkaar, maar de plaats waar ik stond toen ik de foto maakte is steeds hetzelfde. Kijk je mee naar mijn 8 foto’s van Heinenoord?

SAM_6351   SAM_6352

SAM_6372   SAM_6389

SAM_6391   SAM_6392

SAM_6419   SAM_6560
Zo. Het was slecht weer geloof ik de meeste keren :’) Twee keer regende het ook daadwerkelijk (foto twee en vijf) en maar twee keer scheen de zon (foto één en acht). Toch vond ik het leuk om te doen, dit projectje! Misschien ga ik dit nog wel vaker doen, maar dan op een andere locatie in de wijk (of in Mijnsheerenland ergens). Lijkt me leuk!

Wat vindt jij van deze foto’s? Ik vind Heinenoord wel een fijne plek, vooral op deze locatie zo vlakbij de dijk. Hier lopen vaak schaapjes en er zitten heel veel vogels in en bij het water, erg leuk! (:

5 gedachtes over “Day Zero Project | Foto’s in Heinenoord.

Geef een reactie

