Een kijkje in ons huis.

Ik schrijf al ongeveer anderhalf jaar op deze blog, maar ik heb jullie volgens mij nog nooit echt een kijkje gegeven in ons huisje. Dat leek me toch wel erg leuk om te doen en dus heb ik een hoop foto’s gemaakt om aan jullie ons huis te laten zien! Kijk je mee? (Sorry trouwens voor de crappy kwaliteit van de foto’s, ik weet ook niet waarom. Hihi.)

Ik ben vergeten om een foto te maken van in het portiek, maar dat ziet er zo uit (maar dan momenteel niet in kerstsfeer uiteraard, haha!) Oh en trouwens, nu hangen er ook geen kerstklokjes aan de deur, maar een rieten hart met een vogeltje in het midden. Als het goed is komt er binnenkort een klein kastje o.i.d. bij de deur te staan (tussen die van ons en de buurman in), waar dan een leuk plantje op komt te staan!

SAM_6055

SAM_6393
Als je binnenkomt zie je dit! Recht vooruit is onze gang. Links is de woonkamer, daarnaast de badkamer, daarnaast de wc en daarnaast onze slaapkamer. De ruimte recht vooruit is onze ‘logeerkamer’, die we vooral gebruiken als rommel-, was- en studeer-hok. Althans, ik dump er mijn studiespullen en boeken en papieren, maar studeer er bijna nooit.

SAM_6394
De woonkamer

SAM_6396
Onze eettafel, die we meestal ook gebruiken om te laptoppen

SAM_6397
Close-up van de woonkamer: onze bank en daarachter de dvd- en cd-kasten en een tafeltje waar onze printer op staat

SAM_6398   SAM_6399
Onze tafel (links) en ons dressoir met tv en gerbils (die zitten in de bak links, uiteraard)

SAM_6401
Servieskast (en plekje waar onze tassen altijd staan – links)

SAM_6402
Uitzicht vanuit ons raam. We wonen tegenover de kerk en wonen in een klein doodlopend straatje, dus dat is wel fijn – qua verkeer is het erg rustig meestal. Ik parkeer zelf altijd achter ons huis (daar is een grote parkeerplaats), maar ook voor ons huis worden wel eens auto’s geparkeerd. We hebben ook een balkon (niet op de foto, links van deze foto is de deur) en dat is ook wel fijn (:

SAM_6403
De keuken

SAM_6404
De badkamer

SAM_6405
Onze logeerkamer/schoenenkamer/rommelhok/studeerplekje/washok.
Hartstikke multifunctionele ruimte dus! 😉

SAM_6407   SAM_6409
Onze slaapkamer (ja, met schilderijtjes van Ikea). Tegenover ons bed hangt een grote foto van ons, een ingelijste puzzel van Anton Pieck en een televisie (die we nauwelijks gebruiken)

SAM_6411
Knuffels bovenop mijn kast! (:

SAM_6414
Op de muur tussen de wc en de badkamer: twee maskers uit Venetië (de bovenste zelf gekocht, de onderste gekregen van een vriendin), en een geurhartje

SAM_6418   SAM_6417
Het enige interessante in onze wc: onze veel-te-dure-maar-oh-zo-mooie-spiegeltje en onze letterbak met allerlei kleine dingetjes erin – waar ik al eerder over schreef.
Rechts de achterkant van een scheurkalenderblaadje van Loesje. Mooi hè? Johan heeft ‘m daar opgehangen. (:

Dat was dan de ‘tour’ door ons huisje! Het is best wel ruim en ik ben er heel blij mee! We wonen op één hoog in een portiek waar nog 3 andere mensen wonen en dat is soms wel vervelend (het is soms best gehorig dus je moet altijd rekening houden met elkaar), maar ook wel weer gezellig! Ik voel me in ieder geval erg thuis hier en dat is natuurlijk het belangrijkste! (:

3 gedachtes over “Een kijkje in ons huis.

Geef een reactie

