Mooiste liedjes ooit (volgens Linda, momenteel).

In het kader van het Day Zero Project heb ik een lijstje gemaakt met liedjes die ik heel erg mooi vind. Sommige zullen er over een paar jaar niet meer instaan als ik dan weer zo’n lijstje zou maken, maar anderen nog wel denk ik. Ik weet het niet zo goed. Mijn smaak wisselt nogal eens, maar dat is denk ik wel normaal, toch?
Ik heb besloten om 30 liedjes in mijn lijstje te zetten, omdat ik anders wel kan blijven schrijven omdat er zóveel mooie liedjes zijn! Het zijn trouwens niet alleen mooie liedjes, maar ook vrolijke en gezellige liedjes hoor. Niet alleen maar tranentrekkers dus, hoewel er wel een aantal bij zitten, hihi. Oké, in willekeurige volgorde, mijn 30 mooiste liedjes ooit (of eigenlijk, van dit moment, haha!)

1. Music – John Miles
2. To build a home – The Cinematic Orchestra
3. Brave – Sara Bareilles
4. Oliver – Gemma Hayes
5. I still cry – Ilse DeLange
6. Next to me – Ilse DeLange
7. Ordinary Miracle – Sarah McLachlan
8. Angel – Sarah McLachlan
9. All the answers – Ilse DeLange
10. A few small bruises – Maria Mena
11. Just hold me – Maria Mena (voornamelijk de tekst)
12. All of me – John Legend
13. Bohemian Rhapsody – Queen
14. The words ‘I love you’ – Chris de Burgh
15. Dat ik je mis – Maaike Ouboter
16. Samen – Wudstik (niet op Youtube)
17. Omarm – Bløf
18. Oceaan – Racoon
19. Laat me – Wudstik
20. Formidable – Stromae
21. Home – Gabrielle Aplin
22. Zo stil – Bløf
23. King of Anything – Sara Bareilles (ontzettend leuke video ook!)
24. Gotta get over you – Sara Bareilles
25. The whole world is watching – Within Temptation (liefst de versie met Wudstik) 
26. Leave a light on – Marble Sounds
27. Welcome Home – Radical Face (van de Nikon reclame!) 
28. Suus – Rona Nishliu (van het songfestival, voor Albanië)
29. Here’s to never growing up – Avril Lavigne
30. Hart van mijn gevoel – De Kast

Als je wilt luisteren kun je op de linkjes klikken. Zeker doen – het was veel werk om ze toe te voegen, haha! Wat is jouw favoriete liedje? (:

7 gedachtes over “Mooiste liedjes ooit (volgens Linda, momenteel).

Geef een reactie

