Dankbaarheidslijstje | 5 maart.

Ook vandaag was ik weer dankbaar voor een hoop (kleine en grote) dingen. Ik ben nu (17.30 uur) net thuis van stage. Het was een lange en vermoeiende dag, zoals iedere woensdag, maar ik heb wel een hoop om dankbaar voor te zijn. Kijk je mee naar mijn dankbaarheidslijstje van vandaag?

IMGP0017
Zomaar een foto die ik vorig jaar april in Griekenland maakte.
Ik word er blij van, fijne herinneringen!

Vandaag ben ik dankbaar voor/blij met…

  • Dat mijn papa me vanochtend naar het station wilde brengen en ook nog met mij wachtte tot de trein er was, gezellig!
  • Dat we koekjes kregen van de flyer-mensen van de VVD! Die flyer interesseerde me niet, maar KOEKJES! 😀
  • Dat de les van vanochtend op stage zó goed ging! De leerlingen waren enthousiast, werkten hard in de nieuwe groepjes, werkten goed samen in tweetallen, gingen zélf in de bronnen zoeken én de quiz was een groot succes!
  • Een gezellig gesprek met een geïnteresseerde docent van de school, waar ik zelf ook nog les van heb gehad in de vierde klas van het VWO. Daar ging op een gegeven moment het gesprek ook over, maar hij wist niet meer wie ik was haha! Op zich niet zo gek, want het is al 6 jaar geleden en dat was tevens het laatste jaar dat hij op het CCNV werkte – hij werkt inmiddels alweer 6 jaar op het Corderius College. Maar het was wel leuk, klein wereldje zo!
  • Dat de trein vandaag wél gewoon reed volgens dienstregeling en er geen storing was op mijn traject(en).
  • Een prachtige reactie met een mooie Bijbeltekst op mijn artikel van vanochtend!
  • Dat Johan en ik zo lekker pannenkoeken gaan eten, zin in!
  • De gezelligheid en goede sfeer met de andere studenten met wie ik het stageproject doe. De samenwerking gaat goed, we zijn geïnteresseerd en staan open voor elkaars ideeën en verhalen (ook buiten de stage om) en de sfeer is goed (:
  • Dat ik volgende week met ‘mijn’ groepje van stage aan de lay-out voor het boek ga werken, zin in! Ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn en wat ze allemaal gaan bedenken. Ze hebben vaak zulke leuke ideeën!
  • Dat ik morgen een dagje lekker thuis aan de slag kan met het dagboek (is ook hoog tijd, ik heb vorige week niets gedaan door drukte en gebrek aan motivatie) en niet naar Utrecht hoef. Lekker een dagje op mijn eigen tempo werken!
  • Dat Johan vandaag alweer een jaar bij Totaalvers werkt! Daar ben ik héél dankbaar voor! Ik weet nog dat hij thuis zat en dat was écht geen pretje! (ik was dit punt vergeten, zo slecht! gelukkig reageerde mijn schoonmama op dit artikel en dat vond ik fijn dus kon ik ‘m er nog even bijzetten, hihi)

Waar was jij vandaag dankbaar voor / blij mee?

5 gedachtes over “Dankbaarheidslijstje | 5 maart.

  1. Ja, het was inderdaad erg mooi weer vandaag! Ook heel veel krokussen/narcissen/sneeuwklokjes langs de wegen hier.
    Verder had ik vandaag een leuk gesprekje bij de glasbak, waar ik een vriendin van koor tegenkwam. Als het goed is wordt haar fiets morgen gemaakt zodat ze weer kan fietsen (na een maand ongeveer!).

  2. – Dat Johan Alweer een jaar mag werken bij totaalVers
    – Dat we een hele mooie badkamer hebben gekregen en nu de WC aan de beurt is
    – Voor het mooie weer
    – Dat alle krokussen, sneeuwklokjes en narcissen zo mooi bloeien in onze tuin
    – Voor de mooie Bijbeltekst die je vanmorgen neergezet hebt.

Geef een reactie

