Dankbaarheidslijstje | zaterdag 1 maart

Zoals je gisteren al in mijn artikel over de Happy Challenge kon lezen, ga ik deze week (vanaf vandaag tot en met volgende week donderdag) iedere dag als extra artikel (hoe leuk is dat?!) een dankbaarheidslijstje plaatsen. Vandaag lees je hier de dingen waar ik op deze zaterdag dankbaar voor was/ben en/of blij mee ben!

Ik ben dankbaar voor/blij met…

  • Weer twee nieuwe volgers op mijn blog!
  • Leuke interactie met een aantal van mijn lieve volgers – ik ben blij met jullie!
  • Een heel gezellig dagje met Johan: ontbijten bij Ikea, rondje door de winkel en naar Rotterdam – toeristje spelen en over de markt en door de winkelstraten struinen. Hier komt morgen nog een heuse plog van online
  • Gezellig uitgebreid koken (waar we momenteel mee bezig zijn, resultaat komt ook in de plog)
  • Het mooie weer – het ging wel regenen, maar dat was pas toen we al bij de tramhalte waren
  • Een toeristisch rondje met de tram door Rotterdam en Barendrecht (onze auto stond bij Ikea en vanaf daar zijn we gaan lopen en met de tram naar Rotterdam gegaan)
  • Over de Erasmusbrug met de tram: dat vond ik heel erg leuk!
  • Mijn foto’s van vandaag zijn best goed gelukt (tot nu toe, er volgen er nog meer)
  • Het vooruitzicht op een lekker wijntje en een goeie maaltijd – sowieso alle maaltijden van vandaag, jummie!
  • Johan! ❤

Een hoop dingen dus waar ik dankbaar voor ben vandaag! Waar was jij dankbaar voor vandaag?

5 gedachtes over “Dankbaarheidslijstje | zaterdag 1 maart

Geef een reactie

