Lieve dingetjes.

Ik wil er een gewoonte van maken om iedere week minstens één artikel te schrijven over een quote. Dit in het kader van het Day Zero Project – en los daarvan vind ik het gewoon leuk om te doen. Vorige week schreef ik over dansen in de regen en vandaag gaat het over ‘lieve dingetjes.’ Omdat ik nog niet de quote in de titel wilde zetten eigenlijk, hihi.
EN! Vandaag zijn Johan en ik maar liefst 29 maanden verloofd en duurt het nog precies 5 (!!!) maanden tot we gaan trouwen! Dat was ik zomaar vergeten – dikke oeps – maar vanochtend zag ik een lieve status van Johan op Facebook en toen vond ik deze quote heel toepasselijk voor mijn artikeltje van vandaag (:

562192_407960909223374_1485456889_n

Ik vind dit zo’n lieve quote! Ik stuur ‘m af en toe naar Johan, gewoon omdat het kan. Omdat ik ‘m lief vind. Zowel die quote als Johan uiteraard, hihi. Mijn hart maakt iedere keer een sprongetje als Johan iets liefs doet of zegt tegen, over of voor mij. Dat vind ik zo leuk! Ik ben heel erg blij met hem en deze quote past heel goed bij mij! Ik ben best gevoelig voor sommige dingen en dan is het net alsof mijn hart ‘gekieteld’ wordt. Hihi, leuke manier van spreken is dat!

Ik vind ‘m gewoon mooi en wilde ‘m daarom met jullie delen. Lief plaatje, lieve tekst, mooie betekenis (voor mij). (: Ik wens je een fijne week met allen die je lief zijn. Ik hoop dat jullie hart ook regelmatig ‘gekieteld’ wordt door iets liefs wat iemand anders voor je doet of tegen je zegt!

2 gedachtes over “Lieve dingetjes.

    1. Haha nee, het is op een gegeven moment al best wel lang en dan onthoud ik vaak alleen de data die-er-echt-toe-doen (26 maart zijn we 3 jaar samen, bijvoorbeeld). Ja, al heel lang dus! 😉 Jaaa die heb ik! Je moet nog ‘even’ tot eind juli wachten, dan zal ik foto’s plaatsen haha!

Geef een reactie

