Dansen in de regen.

Bloggen over mooie quotes. Het staat op de lijst die ik maakte voor het Day Zero Project. Vandaag is de eerste keer dat ik een quote die ik mooi vind centraal stel in een artikel! Dit hoop ik nog veel vaker te gaan doen, want quotes kunnen heel inspirerend zijn. Soms ook heel cliché, maar vaak zijn ze toch wel heel waar. Ik hou ervan.

5f665863f6c79b0019d2315495e61a1e_zps39b70ed5

 

Tijdens het zoeken naar mooie quotes (en dat zijn er nogal wat, ik kan daar zeker wel 20 keer over schrijven – dat is mijn doel!) kwam ik bovenstaande quote tegen. Deze quote staat ook bovenaan mijn blog. Ik doe niet echt aan motto’s en heb geen echte levensquote-die-bij-mij-hoort ofzo, maar ik vind deze uitspraak toch wel heel mooi.

Ook als het regent kan het leven heel mooi zijn. Soms is het een miezerregentje, soms is het een stortbui, maar je kan het zelf leuk maken door te dansen in die regen. Als een kind dat stampt door de plassen en heel hard moet lachen als ze nat wordt. Eén van mijn doelen is trouwens ook om in een plas te springen als het heel hard heeft geregend – of als het nog aan het regenen is, ook leuk! Als je blijft wachten tot alle dingen in je leven goed gaan, ben je aan het eind van je leven waarschijnlijk nog steeds aan het wachten – en ontevreden of zelfs ongelukkig. Ik wil niet dat dat mij – of jullie! – overkomt en daarom vind ik deze quote zo mooi. Ik ben ook wel eens chagrijnig of verdrietig, maar als ik dan aan deze quote denk helpt dat wel (niet altijd hoor, haha, sommige dingen zijn gewoon stom en dat mag natuurlijk ook)! Ik hoop dat deze quote jullie ook inspireert om positief/positiever naar dingen te (gaan) kijken!

Ik wens je een fijne dag! (:

5 gedachtes over “Dansen in de regen.

Geef een reactie

