Huwelijksreisje geboekt!

Ik moet jullie even iets leuks vertellen! Onze huwelijksreis is geboekt!
We wisten al een paar dagen dat Johans vakantie op zijn werk vaststaat, en we weten al heel lang wanneer we gaan trouwen (25 juli) dus we zijn nu serieus op zoek gegaan naar een leuke huwelijksreis voor een mooi prijsje. En het is gelukt! We zagen net een superschattig hotelletje vlakbij een oud stadje in de buurt van Parijs (ongeveer 60 kilometer er vanaf, goed te doen dus naar een P&R bijvoorbeeld en dan met de metro de stad in) en de laatste kamer hebben we geboekt voor een weekje! Jeej! We gaan echt op huwelijksreis! 😀 Dat vind ik natuurlijk heel erg leuk, vooral omdat we niet zoveel centjes hebben en dus iets goedkoops maar toch leuks moesten zien te vinden!

IK BEN EEN BLIJ MEISJE!
En dan nu nog wat afbeeldingen van het hotel via Google! Als je wilt weten waar het precies is, het hotel heet La Calme de la Campagne en het is gelegen bij het stadje Saint-Mammès in de buurt. Dan kun je het even opzoeken als je dat leuk vindt! (:

mini-map-Saint-Mammes

images

images (3)

images (2)

images (1)

download

492649_13091914500015670622_STD

 

En het stadje…

Guest-house-bed-and-breakfast-Saint-mammes-Charming-typical-house_2

Église_Saint-Michel-et-Saint-Mammès,_Cervières,_France

Chambres-d-hotes-bed-and-breakfast-Saint-mammes-La-closerie-Magellan_3

En waarschijnlijk gaan we hier ook nog heen… Althans, ik vind van wel, want de laatste keer dat ik er was, was in 2010 toen ik mijn examens had afgerond, toen was ik samen met een vriendin een week in Parijs (twee dagen Disneyland ook trouwens). (: Nu kunnen we wat van de omgeving rondom Parijs zien én Parijs zelf, dat is natuurlijk nog leuker! Ik hoop wel dat het beter weer wordt voor op de Eiffeltoren, haha! Toen regende het en was het niet helemaal helder, beetje jammer. JA IK BEN BLIJ! Ik heb er zin in, haha! 😀
(onderstaande foto’s zijn van mijzelf, gemaakt in 2010)

Parijs 018

Parijs 064

Parijs 071

Parijs 049
En deze schoentjes kan ik ook weer meenemen, die heb ik nog steeds (:

Jeej! Ik heb er zo’n zin in! Het duurt nog wel even, maar dat geeft niet natuurlijk (: Ik vertel trouwens niet zo even 1,2,3 wanneer en voor hoe lang we gaan, want iedere inbreker wil natuurlijk inbreken in ons geweldige huisje (ahum, maar je snapt me). (:

 

 

2 gedachtes over “Huwelijksreisje geboekt!

    1. Ja, ik heb er heel veel zin in! We zijn al een beetje foto’s aan het kijken en aan het kijken in de omgeving wat we willen gaan doen, haha.
      Maar eerst nog een aantal dingetjes voor de bruiloft regelen, ook niet onbelangrijk…
      Haha dat kan ik me voorstellen! Gelukkig ga jij dit jaar nog een keertje opnieuw je huwelijksreis beleven toch! 😉 Bedankt voor je vraagjes trouwens, leuk! Ik ga volgende week de vragen beantwoorden denk ik!

Geef een reactie

