Concert van Miss Montreal (:

Zoals ik al eerder vertelde, had Johan via Skyradio twee kaartjes gewonnen voor het Valentijnsconcert van Miss Montreal. Gisteravond was het zover! Johan moest overdag gewoon werken en ik was naar Utrecht geweest. We spraken af in Hilversum en gingen eerst iets eten. Wat een dode stad zeg :’) Tenminste, gisteravond was er weinig te beleven. En ik had meer verwacht van het station, als ik dit had geweten was ik wat langer in Utrecht gebleven (doordat er onverwachts file stond was Johan 3 kwartier later en moest ik dus 3 kwartier in Hilversum wachten, waar maar één (!!!) bankje stond in de hele stationshal (die sowieso niets voorstelde), ÉÉN BANKJE!). Maar, uiteindelijk was Johan er en na even zoeken vonden we een klein eettentje om te eten. (Ik had een pizza met tonijn en Johan had een grote kapsalon) Daarna vertrokken we naar De Vorstin, waar het concert was. We moesten nog even buiten wachten (en toen het heel hard begon te regenen mochten we in het halletje wachten, lief van het personeel!) en daarna mochten we naar binnen. We kregen hele foute hartjeslampjes (die knipperen in 3 standen, heel irritant en klef en bah, maar hé, gratis én Valentijn dus vooruit maar) (oh en de helft waren al kapot, die van Johan deed het ook niet) (oh en we hadden ze niet nodig, want Sanne Hans – ja, Miss Montreal dus – is zelf ook niet zo van de Valentijns-shit geloof ik) (oké, dat waren teveel haakjes). Het zaaltje was heel klein en knus met een klein podium, een bar, wat plekjes om te zitten, wat statafeltjes en vooral veel ruimte om te staan/te bewegen. Half 9 begon het concert en tot die tijd hebben we ons vermaakt met het kijken naar andere mensen (je kon alleen kaartjes winnen, ik was nieuwsgierig naar het publiek van dit concert) en met wat te drinken (oh en met de irritante hartjeslampjes).

P1060986   P1060985
Toch ben ik blij met mijn irritante hartjeslampje. Oké, of omdat ik bij het concert was. En oké, de drankjes waren ook fijn. (:

Het concert was kort (iets langer dan een uurtje) maar heel erg leuk! Ik heb van iedere minuut genoten, Sanne is echt een heel leuk mens! Ze is ontzettend sarcastisch (daar hou ik van) en ze vertelt grappige verhaaltjes die eigenlijk nergens over gaan. Zegt ze, na een heel verhaal: ‘Oké, dit gaat weer helemaal nergens over… MAAR, mijn punt is… het volgende liedje gaat over Luuk. Luuk komt uit Limburg en is een klootzak.’ Dat soort dingen :’)

P1060991

Ze zong wat Nederlandstalige liedjes (die vond ik héél erg mooi), wat nieuwe liedjes (waarvan ik vooral het eerste liedje over Daniël – haar huidige vriend, drummer van Handsome Poets – heel leuk vond; ‘wel oppervlakkig’, aldus Sanne, ‘want het liedje heet Tudududu’ haha!) en wat bekende liedjes (waaronder Say Heaven, Say Hell) en oh, ze sloot af met Just a Flirt en het is zó leuk om heel hard mee te blèren: ‘You were just an ASSHOLE ANYWAY!’ Oohohohohohohoh…’ (Commentaar van Sanne: ‘dit liedje gaat over Tim, weer iemand anders. Tim van Doorn, dat is ook een klootzak.’ Hahaha!)

P1060993
Ze heeft overigens ook een leuke band, haha. Dit is de (inval)bassist. (:

Sanne was trouwens die nacht ervoor teruggekomen uit Sotsji, dus ze was moe, haha, dat zei ze ook, maar wát een stem heeft zij! Zelfs als ze moe is. Ik ben wel heel benieuwd hoe ze klinkt als ze níet moe is, wow! Echt heel erg leuk! En, maar dat zei ik al, maar ga ik gewoon nog een keer zeggen omdat het echt zo is, ze is zó leuk! Ik hou van haar sarcasme (:
‘Het volgende liedje heet C.. C.. C..’ (Sanne stottert, zoals jullie waarschijnlijk wel weten), ‘oké, boeit het ook hoe het heet’ *draait zich om, loopt iets naar achteren, gelach in de zaal* ‘C.. C.. Craziest! YES!‘ *gaat gitaar spelen* Haha!

P1060995

Jaaaa, het was leuk! Altijd leuk, een gratis concert, haha, maar het was echt heel erg leuk, ik heb ervan genoten! We waren ook niet zo heel laat weer thuis (iets na 11 uur), dat was ook wel fijn (want Johan moest vandaag gewoon weer werken, hihi). Oh, trouwens, hij heeft ook de foto’s gemaakt (ik had mijn camera in de auto laten liggen, handig) (maar ook wel weer fijn, want anders maak ik alleen maar foto’s ben ik bang en dan mis ik de helft van de lol van het concert). (:

P1060994
Bedankt voor een te gekke avond, Sanne, band & Skyradio! (:

3 gedachtes over “Concert van Miss Montreal (:

Geef een reactie

