Even tussendoor, gewoon mooi

Door de Facebook-groep van de Happy Challenge lees ik zo hier en daar wat meer blogs dan normaal. Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben hoe anderen de opdracht van deze week hebben ingevuld. Erg leuk om te doen! Soms kom ik hele mooie dingen tegen, zo ook vandaag. Ik was wat aan het rondsnuffelen op de blog van Sylvia. Hoewel ik haar blog niet vast volg, ben ik wel een redelijk trouwe bezoeker en kom ik minstens één keer in de week op haar site om wat artikelen die me aanspreken te lezen. Sylvia doet ook mee aan de Happy Challenge en ze deelde vandaag hele mooie quotes en afbeeldingen voor de derde opdracht. Twee van deze quotes vond ik zó mooi, die wil ik hier even met jullie delen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Gewoon omdat het mooi is!

hcu

hc2

 

2 gedachtes over “Even tussendoor, gewoon mooi

Geef een reactie

