The Fairytale Tag

Ik heb alweer een leuke tag gezien van de week, haha. Het houdt niet op! Omdat je mensen vaak beter leert kennen door alle leuke vragen die erbij zitten, wil ik vandaag de Fairytale Tag doen! Ik zag deze bij Saskia en ik vond de vragen wel tof. (: (ik ben overigens al hard aan het oefenen voor één van de doelen van mijn Day Zero Project, haha; ik heb sinds 8 uur al hetzelfde liedje aanstaan…)

tumblr_mzlsalvVd71slcekko1_500
Bron

Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Ik zie mezelf niet als mooi, maar ik ben wel tevreden met hoe ik eruit zie (meestal dan). Ik hoor zeker niet bij de ‘standaard knappe mensen’ denk ik, maar ik denk ook niet dat ik lelijk ben. ‘Gemiddeld’ klinkt zo… Onaardig, laat ik het maar ‘uniek’ noemen 😉

Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht? 
Gemiddeld iets van 8 tot 8,5 uur denk ik. Soms wat langer (als ik uit kan slapen), soms wat korter (als ik weer eens veel te laat thuis kom of gewoon laat ga slapen en vroeg op moet staan).

Assepoester: Heb je een avondklok? 
Nee, dat niet. Meestal wil Johan op tijd slapen omdat hij om half 6 alweer op moet staan, en dan vind ik het ook wel fijn om naar bed te gaan. Ik ben niet iemand die vaak tot heel laat opblijft, meestal ga ik rond 10 uur wel naar bed eigenlijk (doordeweeks).

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn? 
Zeker weten! Ik mis het echt om een tuin te hebben, dus ik probeer veel naar buiten te gaan. In de zomer zit ik wel eens aan de Kralingse Plas in Rotterdam, zo’n mooi park! Ik loop de laatste tijd ook weer veel meer door Utrecht in plaats van de bus te nemen, en dat bevalt me erg goed! Wandelen vind ik sowieso wel leuk (als het een beetje mooi weer is, nu is het prut).

SAM_6287

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel? 
Het ligt er een beetje aan. Ik voel meestal wel aan of iemand te vertrouwen is, gek genoeg. Ik vertrouw niemand zomaar, maar ik ben ook niet heel erg wantrouwend denk ik.

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden? 
Haha nou, dat ligt eraan. Johan weet me altijd wel goed te verrassen! Maar sommige mensen zijn makkelijker te ‘lezen’ en dan lukt het niet zo snel!

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen? 
Zijn of haar karakter. Als iemand zichzelf kwetsbaar op durft te stellen en ook de ‘mindere’ kanten van zichzelf durft te laten zien. Puur- en echtheid, daar heb ik wel iets mee. Dat maakt iemand mooi. Het is trouwens ook zo dat ik iemand mooi vind als hij/zij het zelf niet doorheeft. Dat zorgt ervoor dat ze niet arrogant zijn en dat vind ik tof.

De Kleine Zeemeermin: Welk offer zou jij opbrengen voor liefde? 
Lekker cliché, maar ik zou elk offer brengen voor Johan, mijn familie en mijn vrienden/vriendinnen. Ik ga voor hen door het vuur. Heel simpel.

De Kikkerkoning: Wat vind jij walgelijk? 
Walgelijk… Ik vind glitter-Uggs walgelijk, echt waar. Haha! En verder vind ik het walgelijk als ik weer eens op tv zie dat er weer een of andere pedofiel is opgepakt die zich heeft vergrepen aan kinderen (of dieren, net zo erg). Vreselijk. Twee heel verschillende dingen, overigens :’)

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis? 
We hebben er momenteel… *kijkt om* 4. De meeste zijn plantjes die wel wat langer meegaan, het plantje dat we van de buurvrouw hebben gekregen pas is een beetje dood aan het gaan nu. Oeps…

De Gelaarsde Kat: Heb jij huisdieren? 
Johan (en ik dus ook een beetje) heeft twee gerbils (woestijnmuizen), David & Armand.

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter. 
Ik kan heel ongeduldig zijn. Verder klets ik teveel en onderbreek ik mensen of vul ik ze aan. Erg irritant!

Pinokkio: Wat is je grootste wens? 
Momenteel is mijn grootste wens om te trouwen en een eigen huis te kopen! Oké en om mijn masterdiploma te halen (:

SAM_4453

Peter Pan: Wat is je mentale leeftijd? 
Dat ligt er aan wat voor moment het is, haha! Ik ben normaal gesproken wel iets van 21 hoor, qua verstand, maar ik kan me soms echt gedragen als een klein kind. Dus.

De Sterrendaalder: Wat is je meest waardevolle bezit? (ken ik dit sprookje? nee.)
Ehm… Mijn fotoalbums en mijn verlovingsring. Oké, en mijn laptop, oeps :’)

Vrouwe Holle: Ben je lui of een harde werker? 
Meestal ben ik wel een harde werker. Ik hou wel van lui zijn maar als het moet werk ik wel hard!

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan? 
Soms. Ik ben niet zo’n uitgaanstype, maar ik vind een feestje op z’n tijd, liefst waar je én kan dansen én wat kan kletsen, wel leuk!

De Nieuwe Kleren van de Keizer: Geef je veel om kleding? 
Mwah. Mijn kledingkast zou zeggen van wel aan het aantal kledingstukken te zien, maar ik geef bijvoorbeeld niet zoveel om merkjes. Ik vind het wel leuk om kleding te kopen, maar ik red het ook prima met wat ik nu heb (denk ik). (:

De Prinses op de Erwt: Ben je kleinzerig? 
Het is eerder zo dat ik alsof doe. Mijn pijngrens is op zich helemaal niet zo laag, maar ik kan wel doen alsof ik heel erg kleinzerig ben en bedelen om een kusje, haha! Ernstig, ik weet het.

Dat was ‘m alweer! Ik vond het leuk om de vragen te beantwoorden (: Ik kende niet eens alle sprookjes haha, maar deze tag is wel leuk bedacht. Ik ga niemand taggen, maar voel je vrij om de vragen over te nemen, ik ben benieuwd naar je antwoorden! Ik denk ondertussen na over de nieuwe opdracht van de Happy Challenge (‘wat is jouw droom?’) die hoop ik van de week nog online te zetten!

 

Een gedachte over “The Fairytale Tag

  1. Bij het punt “Roodkapje”: En ik dacht altijd dat ík makkelijk te lezen was….
    Bij “Sjaak en de bonenstaak”: Om het een beetje goed te maken: de gele bloemetjes zijn dood aan het gaan, maar de witte hyacint begint juist nu pas te bloeien. 🙂
    Bij “De prinses op de erwt”: Je mag altijd een kusje hoor, daar hoef je helemaal niet zielig voor te doen 😉

Geef een reactie

