Kaas #1 | Utrecht & random

Meer foto’s maken. Eén van mijn voornemens van dit jaar. Daarom had ik al besloten dat ik een nieuwe ‘rubriek’ ging introduceren op mijn blog: een fotorubriek. Ik ben niet iemand die zich vast wil leggen op een bepaalde dag of een bepaald moment, maar ik ga wel proberen om regelmatig fotoartikelen te posten! Omdat het leuk is.
Ik had nog een paar random foto’s gemaakt, die wil ik even delen, en vanmiddag was ik in Utrecht en ik was veel te vroeg voor mijn afspraak (daarover later meer, ik ga een heel leuke ‘cursus’, eerder een projectje, doen in komend blok!) dus ik maakte nog even wat fotootjes.

Oh, trouwens. De ‘rubriek’ heet ‘Kaas’, zoals je hebt kunnen zien in de titel. Waarom ‘kaas’, vraag je je misschien af? Ik zocht een leuke naam voor een fotorubriek en vroeg het op Facebook. De ideeën stroomden binnen, van ‘foto’s van Linda’ tot ‘klik’, en toen kwam mijn zwager ineens met het idee ‘Kaas’, van cheese dus, uiteraard. Ik vond het tof dus met dank aan Adriaan, is de naam KAAS geworden! (:

Random
SAM_6283
Ik kreeg van Johan deze dvd van Julie & Julia. Lief!
Geweldige film! Na 3 keer verveelt ‘ie nog steeds niet!

SAM_6279
Bij de Kringloopwinkel in Putten kocht ik deze leuke appelschaaltjes.
Voor €1 samen. Fijn!

Utrecht 
SAM_6285

SAM_6286

 

SAM_6287
Op pad met mijn Only-jas, Ipod, nieuwe (te fijne) jeans én (uiteraard) Allstars!

Een gedachte over “Kaas #1 | Utrecht & random

Geef een reactie

