Op dit moment.

Vanochtend zag ik op een andere blog een artikeltje met de naam ‘op dit moment’, met een aantal punten waar even bij stil gestaan werd. Ik vond dit erg tof en heb besloten om dit vandaag ook te doen! Het is altijd goed om stil te staan bij mensen die je lief zijn en bij dingen die je graag doet en/of waar je dankbaar voor bent.

Houdt (nog steeds) van: Mijn lieve Johan. Hij staat altijd voor me klaar en dat vind ik super!

SAM_4083

Leest: (de nieuwe) Quest, teksten voor m’n paper (en moet écht weer eens in een boek beginnen!)
Kijkt: Momenteel volg ik (of althans, dat probeer ik, de laatste twee afleveringen moet ik nog terug kijken bij mijn schoonouders) de crime-serie Broadchurch op RTL 4, The Voice Kids en de nieuwe spelshow Beat the Crowd vind ik ook erg leuk om te kijken!

Denkt aan: De paper die ik aan het schrijven ben, mijn stage en wat ik daarvoor nog moet doen én aan de afspraak die ik straks in Utrecht heb met een lieve vriendin. Zin in! (en oké, ik dacht net ook dat ik gisteravond niet zoveel wijntjes had moeten drinken, maar ik klaag niet. Eigen schuld.)
Wacht met smart op: Het moment dat we écht met de stage gaan beginnen, het moment dat ik duidelijkheid krijg over mijn nieuwe tutorial én 25 juli, de dag dat we gaan trouwen!
Geniet van: Het feit dat mijn goede voornemen om veel vrienden/vriendinnen te gaan zien dit jaar heel erg aan het uitkomen is! En dat het goed gaat met mijn studie, dat ik lieve familie en een hele lieve vriend heb. Ik geniet van een heleboel dingen eigenlijk!

Luistert naar: Ik weet niet waarom, maar ik had net het liedje New Shoes van Paolo Nutini in mijn hoofd, hoewel mijn Allstars toch alweer een maand of twee ‘oud’ zijn inmiddels! Dat waren de laatste schoenen die ik kocht. Verder luister ik vooral veel naar Blof en Wudstik.

SAM_5950
Ik vind ze nog steeds zo mooi en fijn! ❤

Werkt aan: meer ontspanning en tijd voor mezelf, geduldiger zijn met dingen, wat liever zijn voor de mensen om me heen en oh ja, ik werk ook nog aan een paper en een stage 😉

Blij met: De nieuwe spijkerbroek die ik kocht in de sale bij WE. Zó fijn! ❤
Wenst: Dat dit jaar tof wordt, dat ik de dingen kan doen die ik leuk vind, dat ik mag afstuderen en trouwen én het liefst ook nog een leuke baan mag vinden!

 

Een gedachte over “Op dit moment.

Geef een reactie

